UVEK JE PRAVO VREME ZA… GORKI LIST

28/11/2018 | 15:01

Ljubitelji Gorkog Lista proveli vece za pamcenje 

Nastavljajuci tradiciju da svake godine okuplja svoje poštovaoce, GORKI LIST je 27. novembra, u Belexpo centru, priredio nesvakidašnje veče i sa svojim prijateljima iz sveta muzike, filma, mode, sporta i politike, još jednom pokazao da uvek uz sebe okuplja najveće zvezde naših prostora.

U noći inspirisanoj Gorkim Listom, Jedini pravi je poslao poruku da uvek treba pronaći pravo vreme za sebe i one koje volite, za sve ono što vas ispunjava i raduje, za sve što sanjate i što
vas inspiriše.

Ističući da je „Uvek parvo vreme za…Gorki List” on prenosi da nikada ne čekamo neko drugo vreme za ono što želimo. Upravo sada, je pravo vreme da sebe ostvarimo. Specijalna gošca večeri LEPA BRENA je svojevrsnim vremeplovom kroz izbor pesama oduševila prisutne. Svojom aktuelnošcu i trajanjem ova najveća balkanska zvezda je potvrdila da samo prave stvari izdržavaju probu vremena i ostaju u trendu.

– Velika je privilegija i čast iz godine u godinu okupljati prijatelje i sa njima deliti radost perioda iza nas i uzbuđenja zbog svega onoga što nas tek očekuje. Gorki List pred sebe uvek postavlja zadatak da, na zadovoljstvo njegovih potrošaca, prevazilazi sopstvene granice, uz podršku naših sjajnih prijatelja budućnost nam se čni vrlo perspektivna. Vizija Gorkog Lista je budućnost viđena očima naših potrošaca i to je svojevrsni recept zašto GORKI LIST traje vec 65 godina, i ostaje aktuelan – rekao je ovom prilikom Vojin Đorđević, kreator brenda GORKI LIST.

Gorki List je lider svoje kategorije na teritoriji Srbije. Svoje trajanje od 65 godina duguje pre svega ujednačenom vrhunskom kvalitetu, jedinstvenom ukusu i receptiri, ali i nastojanju da uvek bude inovativan i drugačiji. U skladu sa tom tradicijom, ove večeri premijerno je predstavljena nova čaša ZA DUPLI GORKI LIST koja svojim oblikom prati ekskluzivnost ovog pica i naglašava hedonisticki doživljaj. Nova čaša za dupli GORKI LIST je dovoljno široka da u nju stane više kriški omiljenog voća (pomorandže ili limuna), više leda… i više uživanja.

story.rspromo

Još iz rubrike