TOP 4 načina da balansirate ishranu: Evo kako da JEDETE SVE tokom praznika A DA SE NE UGOJITE NI GRAM!

16/12/2018 | 15:14

3. Hrana i nervoza zbog hrane preuzimaju glavnu ulogu tokom praznika, zato pojačajte samozaštitu u skladu s tim

Nervoza zbog hrane je kao i svaka druga vrsta nervoze – što više vodite računa o sebi uopšte, lakše ćete se izboriti sa nervozom, bez obzira u kom obliku se pojavljuje. Odvojite vreme samo za sebe pre nego što vam raspored postane previše gust. Ako vam je vežbanje sastavni deo brige o mentalnom zdravlju, držite se uobičajene rutine. Ako ste preplavljeni pozivima za razne događaje, zabave i proslave, pregledajte ih i odlučite na koje ne morate da idete.

Zapamtite, ne morate da idete na svako dešavanje na koje ste pozvani. Naravno da ne želimo da izneverimo ljude, ali će osoba koja priređuje zabavu sigurno preboleti vaš nedolazak, naročito ako ste jedna od mnogih osoba koje su pozvane. Previše obaveza u životu može da dovede do poremećaja raspoloženja i veće nervoze, zato održavajte ravnotežu tako što ćete na svaki mogući način kontrolisati svoj raspored.

Stranice 1 2 3 4
story.rsselfGuliver Getty Images, Thinkstock

Još iz rubrike