Lifestyle

Priča koju su inspirisali ljubav i briga o deci

Najpoznatiji makedonski brend „Becutan“ kompanije „Alkaloid“ proslavio je 45 godina postojanja

Priča koju su inspirisali ljubav i briga o deci

Promo

Farmaceutska kompanija „Alkaloid“ obeležila je 45 godina postojanja jednog od svojih najprepoznatljivijih brendova – kolekcije proizvoda namenjenih za negu bebine i dečje kože „Becutan“.

Priča o „Becutanu“ je čvrsto utemeljena u ljubavi i brizi prema deci, a samo ime nastaje kao sinergija dve reči: BEBA + CUTIS (lat. površinski sloj kože).

Promo

 

Počevši od 1978. godine, brend „Becutan“ postaje neizostavni deo detinjstva na ovim prostorima. „Becutan“ je bio i ostao dosledan održavanju vrhunskog kvaliteta svih svojih proizvoda, što je najčvršći temelj dugogodišnje tradicije i još uvek jeste sinonim nežnosti i vrhunske nege, koja se prenosi s generacije na generaciju.

Generalni direktor i Predsednik Upravnog odbora kompanije, g. Živko Mukaetov  istakao je da je velika čast proslaviti jedan ovakav jubilej – 45 godina postojanja brenda „Becutan“.

„Želeo bih da vam se obratim ne kao menadžer kompanije, već kao otac četvoro dece. Biti roditelj je jedna od najodgovornijih uloga koju može da ima jedan čovek. To je briga i posvećenost nekome ko živi pored vas, raste, razvija se i treba da odraste u zdravu ličnost.  Od mnogo neprospavanih noći, preko izbora hrane, pa sve do izbora kozmetike za bebu. Moji roditelji su koristili „Becutan“, moja sestra i ja koristimo „Becutan“, kao i danas naša deca. Od 1978. godine, od kada postoji krema „Becutan“, do sada je proizvedeno 60 miliona teglica, što je još jedan dokaz kvaliteta i tradicije proizvoda kome se apsolutno može verovati“, istakao je Mukaetov.

Promo

 

On je ukazao na to da su sa „Becutanom“ rasle i da i sada rastu čitave generacije u celom regionu, da je pozicioniran kao lider u segmentu dečije kozmetike, a da je to brend koji predstavlja ponos kompanije.

Proizvodi su napravljeni od sirovina potvrđenog vrhunskog kvaliteta u saglasnosti sa evropskim direktivama o kvalitetu proizvoda namenjenih nezi dečje kože, dok je proizvodni proces podložan stalnoj proveri ulaznih materijala i gotovog proizvoda i odvija se u saglasnosti sa najstrožim GMP-standardima (Good Manifacturing Practice). Noseći segment portfolija su proizvodi namenjeni nezi i zaštiti bebine i dečje kože, sa izuzetno blagim formulacijama pripremljenim prema originalnim recepturama, koje su bezbedne za upotrebu još od prvog dana.

Od samo 5 farmaceutskih formulacija namenjenih higijeni dečje kože, koliko je bilo na početku kreiranja ovog brenda, danas portfolio „Becutana“ sadrži više od 60 osnovnih tipova proizvoda i više od 100 različitih oblika pakovanja, koji su klinički i dermatološki testirani i razvijeni u saradnji sa pedijatrima, neonatolozima i dermatolozima.

Primarijus dr Marina Pop Lazarova je naglasila da brend „Becutan“ asocira na tradiciju, kvalitet, bezbednost, efikasnost, inovativnost.

  • Briga o deci je naš zajednički cilj, i ona počinje od najranijeg uzrasta. Uvek kada govorimo o određenim situacijama kod dece, portfolio i proizvodi „Becutan“ nam apsolutno i bezbedno  pomažu u prevazilaženju različitih zajedničkih izazova kada je u pitanju roditeljstvo –  kaže Pop Lazarova.

Promo

 

Godina 45-godišnjeg jubileja „Becutana“ biće u znaku strateškog partnerstva sa organizacijom SOS dečje selo, koja u Makedoniji pruža podršku za više od 400 dece i mladih bez roditeljskog staranja. Društvena odgovornost, visoko pozicionirana u korporativnoj strategiji, jedan je od glavnih prioriteta „Alkaloida“. Realizacijom konkretnih projekata neprestano vodimo računa o dobrobiti zajednice u kojoj živimo i radimo i neprestano ulažemo u poboljšanje i unapređenje svih uslova i sferi društvenog okruženja. Saradnja sa SOS dečjim selom je još jedan veoma značajan projekat kompanije, pri čemu je u fokusu briga o najmlađima, deci i zdravlju pre svega.

Promo

 

 

 

Komentari (0)

Loading