ODRŽANA AKCIJA „PRIRODA U GRADU – KREIRAJMO MALE OAZE ZA OČUVANJE PČELINJIH ZAJEDNICA“
Kompanija Pernod Ricard deseti put obeležila „Dan odgovornosti“
Beograd, 16. jun 2022. godine – Kompanija Pernod Ricard je deseti put, na globalnom nivou sprovela inicijativu „Dan odgovornosti", kada se preko 18.500 zaposlenih širom sveta angažuje s ciljem podizanja svesti o neophodnosti očuvanja i obnove životne sredine i biodiverziteta, značaju održivog razvoja i društveno odgovornog poslovanja. Svi zaposleni u Pernod Ricardu iz regiona Balkana će posvetiti ovaj dan učestvovanju u aktivnostima vezano za očuvanje pčelinjih zajednica pod zajedničkim imenom „Bee Responsib’All“. U Srbiji će ova akcija biti sprovedena sa lokalnim partnerom EKONAUT.
„Dugi niz godina naša kompanija sprovodi različite društveno odgovorne aktivnosti u Srbiji, koje su u skladu sa mapom puta za održivost i odgovornost Pernod Ricard 2030 „Good Times from a Good Place“. Zaposleni u kompaniji angažuju se u aktivnostima koje su usmerene na poboljšanje kvaliteta života u lokalnoj zajednici. Ove godine, želeli smo da skrenemo pažnju javnosti na značaj očuvanja i opstanka pčela i oprašivača. Svi zaposleni su učestvovali u formiranju vrta i staništa za solitarne pčele, kroz sadnju odabranih biljaka koje privlače oprašivače i postavljanjem hotela za pčele i druge insekte . Želimo da svojim delovanjem pošaljemo poruku o važnosti očuvanja životne sredine kako bismo generacijama koje dolaze ostavili bolji svet”, izjavio je Vladimir Pavlović, direktor za poslovni razvoj Pernod Ricard Srbija.
„U Srbiji postoji veliki broj vrsta solitarnih pčela koje ne žive u organizovanim društvima kao medonosne, već u šupljinama u zemlji i drveću, ili prave svoja gnezda od gline ili lišća. One su značajne, jer počinju oprašivanje na nižim temperaturama, pa su nezamenjljive za dobar prinos u voćnjacima naročito onih vrsta koje cvetaju rano posle prestanka poslednjih mrazeva. Uzgajanjem biljaka koje ih privlače, držanjem košnica na odgovoran način, obezbeđivanjem prostora za staništa oprašivača, postavkom hotela i pojilica za insekte, svako od nas može da doprinese i pomogne da se one prehrane i prezime, kako bi već na proleće ponovo nastavile sa najvažnijim poslom na planeti - oprašivanjem", izjavila je Sabina Kerić, osnivač EKONAUT-a.
Kompanija Pernod Ricard će u okviru incijative „Dan odgovornosti” nastaviti da podstiče zaposlene da kroz konkretne projekte doprinose razvoju zajednica u kojima posluju.
O kompaniji Pernod Ricard
Pernod Ricard je svetski broj 2 u vinima i žestokim alkoholnim pićima sa konsolidovanom prodajom od 8,824 miliona evra u FG21. Grupa, koja poseduje 16 od “Top 100 Spirits Brands”, poseduje jedan od najprestižnijih i najsveobuhvatnijih portfolija u industriji, sa preko 240 vrhunskih brendova distribuiranih na više od 160 tržišta. Portfolio Pernod Ricarda uključuje Absolut votku, Ricard pastis, Ballantine's, Chivas Regal, Royal Salute i The Glenlivet škotske viskije, irski viski Jameson, Martell konjak, Havana Club i Malibu rum, džin Beefeater, Mumm i Perrier-Jouet šampanjce, Jacob's Creek, Campo Viejo, Mumm Sparkling i Kenwood vina. Strategija Pernod Ricarda se fokusira na ulaganje u dugoročni i održiv rast za sve interesne strane, ostajući verni svojim osnovnim vrednostima: preduzetnički duh, međusobno poverenje i jak osećaj etike. Decentralizovana organizacija Grupe ovlašćuje svojih 18.500 zaposlenih da budu istinski ambasadori na terenu i da svakodnevno sprovode viziju „Createurs de Convivialite“ („Kreatori druženja“). Pernod Ricard 2030 mapa puta održivosti i odgovornosti “Good Times from a Good Place” je integrisana u sve njene aktivnosti „od zrna do čaše“, a Pernod Ricard je prepoznat kao UN Global Compact LEAD učesnik. Pernod Ricard je svrstan na Euronext (Ticker: RI; ISIN kod: FR0000120693) i deo je indeksa CAC 40 i Eurostoxx 50.
Komentari (0)