Uspešno održana Avon Supernova konferencija: Nega kože – noviteti koji nas uskoro očekuju

26/09/2018 | 10:26

Kompanija Avon je za svoje najbolje saradnike ove subote organizovala glamuroznu Avon Supernova konferenciju koja je održana u hotelu Hyat. Na prvoj konferenciji ovog tipa, premijerno su predstavljeni revolucionarni noviteti za negu kože koji nas očekuju do kraja godine.

Konferenciju je otvorila direktorka kompanije Avon, Miroslava Marjanović Pavlović koja je na samom početku istakla da je Avon oduvek pratio najnovije trendove, pronalazio najvoljenije proizvode iz celog sveta i sa zadovoljstvom ih donosio svojim korisnicima.

– U inovacijama Avon ima samo jednu zvezdu vodilju, a to je zadovoljstvo naših Avon Dama i korisnika. U našem centru za istraživanje i razvoj u Njujorku, neumorno se radi kako bi konstantno pred korisnike iznosili nove i efikasnije formule, nove prozvode koji će uspešno pratiti sve želje Dama i naših korsinika koji predstavljaju epicentar našeg poslovanja.

Upravo zahvaljujući njihovom svetski poznatom institutu za istraživanje, Avon pravi iskorak na tržištu proizvoda za negu kože i donosi nam inovacije koje se iz ponude izdvajaju po sastojcima, primeni i rezultatima.

Na konferenciji je prvenstveno predstavljen proizvod koji će upotpuniti dobro poznati Anew brend, a reč je o inovaciji godine – „2 minuta“ Instant gelu za predeo oko očiju. U roku od 2 minuta, novi gel uklanja tamne krugove oko očiju, smanjuje otečenost, ublažava bore oko očiju i zateže kožu. Daje instant efekat liftinga koji traje i do 8 sati. Zahvaljujući savremenoj tehnologiji, ovaj gel stvara tanak, nevidljivi film oko očiju koji momentalno transformiše najosetljiviju regiju kože – uklanja znake umora i ženama pruža prirodniji i energičniji izgled tokom celog dana.

Prema rečima stručnjaka, najdominantniji trend u nezi kože u poslednjih nekoliko godina jeste takozvani „glass skin trend“ koji nam dolazi iz Japana. Upravo zato nam Avon na tržište donosi brend superiornog kvaliteta, nastao još 1986. godine – Mission. Ova saradnja, govori u prilog činjenici da je Avon prati trendove kada je nega kože u pitanju. Kroz lansiranje dve nove linije – Mission Y i Mission Eclat, otkrivaju nam dugo čuvenu tajnu žena dalekog istoka. Mission Y predstavlja odgovor na sve potrebe kože žena u 30-im godinama koje primećuju prve znake starenja, dok je Mission Eclat linija koja dolazi kao odgovor na potrebe zrele kože dama (45+).

Treća u nizu velikih inovacija koje će obeležiti poslednji kvartal svakako je i Justine dermo ulje. U pitanju je inovacija koja nam stiže pravo iz srca Južne Afrike. Nastao još 1973. godine, ovaj južnoafrički proizvod sa dugom tradicijom, predstavlja jedinstvenu kombinaciju ulja koja koži pruža maksimalan efekat – umanjuje vidljivost strija, ožiljaka i diskoloracija, zateže i hidriraju kožu. Svilenkasta formula Jastine dermo ulja sadrži bademovo i susamovo ulje, ulje pšeničnih i kukuruznih klica, a dodatno je obogaćena vitaminima C i E, zbog čega je pogodna i za osetljivu kožu. Ovavj proizvod klinički je testiran i preporučuje se i ženama pre, za vreme i posle trudnoće radi prevencije i potpune nege kože.

Svi ovi noviteti koji su premijerno predstavljeni na Avon Supernova konferenciji, biće dostupni u Avon brošuri u oktobru kao i na sajtu www.avon.rs

 

story.rspromo

Još iz rubrike