Lifestyle

Smokio osvojio Superior Taste Award: Maksimalne 3 zvezdice kao potvrda ukusa i kvaliteta

Smokio osvojio Superior Taste Award: Maksimalne 3 zvezdice kao potvrda ukusa i kvaliteta

Brend Smoki, kompanije Soko Štark koja posluje u okviru Atlantic grupe, osvojio je Superior Taste Award u Briselu. Reč je o najcenjenijoj nagradi u segmentu ishrane u svetu koja se osvaja na međunarodnom ocenjivanju ukusa i kvaliteta.

Milioni ljudi zatvorenih očiju prepoznaju ukus Smokija, a sada je i 120 stručnjaka Međunarodnog Instituta za degustaciju i kvalitet proizvoda (iTQi-International Taste & Quality Institute) dalo zvaničnu potvrdu da je i ukus i kvalitet našeg omiljenog flipsa izuzetan. Žiri je sačinjen od vrhunskih poznavaoca ukusa, kuvara, somelijera i stručnjaka koji su i ove godine predano, tokom nekoliko dana, testirali i ocenjivali preko 1.000 različitih proizvoda iz 60 zemalja širom sveta.

- Posebno smo ponosni na činjenicu da je kvalitet i ukus Smokija prepoznat na evropskom nivou i dobio svoju potvrdu od strane 120 stručnjaka iz oblasti kvaliteta proizvoda i njegovog ukusa. Smoki je u strukturi prodaje jedan od stubova poslovanja kompanije Soko Štark sa stabilnim godišnjim rastom. Takav uspeh i više od 45 godina postojanja Smokija mi i dalje konstantno nadograđujemo pružanjem novog doživljaja kroz staro, dobro utvrđeno iskustvo u konzumiranju naših proizvoda – istakla je Ivana Vlahović, category marketing manager Strateškog poslovnog područja Slatko i slano, Atlantic Grupe.

Proizvodi se ocenjuju brojem zvezdica koje mere kvalitet samog proizvoda. Na ovogodišnjem ocenjivanju, Smoki je osvojio maksimalne 3 STA zvezdice. Dodela nagrada se tradicionalno i svečano uručuje u Briselu, a kompanija Soko Štark je uspeh Smokija simbolično proslavila na SMOKIng događaju za predstavnike medija.

- Smoki kao prozvod sačinjen od potpuno prirodnih sirovina, kao što su kukuruzni griz i sveže pečeni kikiriki, bez bilo kakvih aditiva, postao generičko ime za ovu vrstu grickalica. Svojim prepoznatljivim ukusom, kvalitetom i trajanjem kreirao je posebnu emotivnu vezu sa potrošačima koja je osnov njihovog poverenja, ali ujedno i naš najveći kapital koji i danas nadograđujemo i čiju potvrdu smo dobili i od strane stručne javnosti Evrope – izjavila je Jelena Crnković, brand manager za brand Smoki, Strateško poslovno područje Slatko i slano, Atlanic Grupa.

Smoki predstavlja jedinstveni spoj ukusa koji je ujedno hrskav i topiv, a podjednako omiljen svim generacijama i opravdano se nalazi u top 10 najprepoznatljivijih brendova jugoistočne Evrope.