07/05/2024
1 dana
Još 11 superzvezda novog muzičkog talasa stiže na beogradsko UŠĆE od 28. do 30. JUNA!
Autor: Tamara Roksandić | 08/11/2018
NIVEA brend je, u savremenom okruženju Nacionalne fondacije za igru, predstavio novitete za predstojeći period kao i saradnju sa novim licem, Monikom Beluči. Konferenciju je otvorila Marija Šućur, Brand i PR Manager, predstavljajući partnerstvo između NIVEA brenda i slavne italijanske glumice, Monike Beluči.
- Monika je simbol autentične i bezvremenske ženstvenosti, te prirodne lepote i kao takva predstavlja savršeno i osnovne vrednosti koje stoje iza NIVEA brenda: autentičnost, ženstvenost, porodica i pouzdanost - rekla je.
Navela je i da je ideja o lepoti koja dolazi iznutra ono što spaja Moniku Beluči i NIVEA Cellular Hyaluron Filler liniju proizvoda, za čiju kampanju je Monika zaštitno lice.
NIVEA Cellular Hyaluron Filler proizvodi aktiviraju ćelije kože da samostalno proizvode hijaluronsku kiselinu i kolagen, čime koža dobija volumen, konture, postaje zategnuta, a bore umanjene.
Dakle NIVEA Cellular Hyaluron Filler linija je zadužena za spoljašnju lepotu, a više o unutrašnjoj lepoti i njenom značaju za sveukupnu lepotu žene, kao i o načinima kako unutrašnju lepotu izneti na svetlost dana, govorila je Ana Tomović, trener, coach, konsultant i terapeut zvukom.
Izronivši iz sveta unutrašnje lepote, kroz koji nas je provela Ana Tomović, uronili smo u nove emocije.
Glumica Iva Stefanović je pročitala neke od priča korisnika legendarne NIVEA plave kreme, o emocijama, sećanjima, dragim ljudima, koje oni povezuju sa NIVEA kremom. Ove divne emotivne priče bile su uvod u predstavljanje novog projekta pod nazivom NIVEA poruke ljubavi. Naime, potrošači će biti u mogućnosti da preko NIVEA.rs, ostave svoju fotografiju ili fotografiju drage osobe, izaberu odgovarajuću poruku ljubavi i dobiju personalizovanu NIVEA kremu na čijem će poklopcu biti odabrana fotografija. Svi predstavnici medija su premijerno dobili NIVEA plavu kremu sa svojom fotografijom.
Kako bi zaokružili druženje, dodali smo i malo boje. Naime, Nenad Vasić, Brand Manager, predstavio je novitete u Labello asortimanu, krejone za usne u koral, crvenoj i boji crne trešnje.
Sve nijanse su obogaćene pigmentima koji pružaju blistavu, intenzivnu boju. Popularna Labello formulacija za negu pruža dugotrajnu hidrataciju, a prirodni sastojci poput ulja avokada i jojobinog ulja, trenutno hidriraju usne.
Rezultat: mekane i glatke usne na kojima sve boje izgledaju fantastično!
Druženje se nastavilo dok su zvanice isprobavale koja je Labello krejon boja ona prava za njih ili tražile NIVEA plavu kremu sa svojim likom.
07/05/2024
1 dana
Još 11 superzvezda novog muzičkog talasa stiže na beogradsko UŠĆE od 28. do 30. JUNA!
5 grešaka koje mogu pokvariti čak i najskuplji enterijer: Poslednja odaje da ste baš škrti
06/05/2024
2 dana
Na greške koje kvare enterijer ukazuju stručnjaci
03/05/2024
4 dana
Običaji na Veliku subotu kod pravoslavnih vernika zahtevaju odricanje, molitve i spokoj
Kad osećanja jednom puknu, teško ih je sastaviti: Muž Goce Tržan objavio sve na Instagramu
08/05/2024
1h
Goca Tržan i Raša Novaković u braku su devet godina
Hitno se oglasio: Toni Bijelić otkrio istinu o pomirenju sa Draganom
08/05/2024
9h
Pomirenje Dragane Mirković i Tonija Bijelića glavna tema