Lifestyle

Kanski lavovi stigli u Beograd

Kanski lavovi stigli u Beograd

Kreativna agencija New Moment sa ponosom je predstavila svojih 5 kanskih lavova, osvojenih na nedavno održanom međunarodnom festivalu kreativnosti "Cannes Lions", svojevrsnoj olimpijadi u svetu advertajzinga.

Ono štosuOskari u svetufilma, to sukanskilavovi u svetumarketinga, aagencijaNew Moment osvojilaje čak 5 prestižnihlavovana„Cannes Lions“ festivalu zaprojekat

"Jedna knjiga za mir" u konkurencijimeđuneverovatnih 46.000 prijavljenihradova!

Velikom žurkom na kojoj su se okupili mnogi predstavnici medija, marketinški stručnjaci, poznate ličnosti i renomirani umetnici, agencija New Moment proslavila je osvojene nagrade i njihov dolazak u Beograd. Na gala proslavi upriličenoj njihovim povodom Lavovi su, u svom punom sjaju, predstavljeni znatiželjnim gostima koji su nestrpljivo čekali u redu kako bi se slikali sa popularnim nagradama.

Ovo je ujedno i prvi put u istoriji da jedna kreativna agencija iz našeg regiona osvoji čak pet prestižnih lavova na kanskom festivalu kreativnosti. Svih pet nagrada, među kojima su jedno zlato (u kategoriji Dizajn), jedno srebro (u kategoriji Promo & activations) i tri bronze (u kategorijama Print, PR i Radio), agecija New Moment osvojila je zaprojekat "Jedna knjiga za mir".

- Ove nagrade su još jedna potvrda balkanskog kvaliteta i dokaz da Srbija ima kreativnosti i talenta u rangu sa svim ostalim zemljama sveta, ako ne i više. Važnost ovih nagrada je izuzetno velika, one doprinose razvoju srpske privrede, podstiču ekonomiju i siguran su signal svim i nvestitorima da su napravom putu.  Cannes Lions je najveći svetski festival kreativnosti i komunikacija , jedino globalno mesto okupljanja najinventivnijih i najkreativnijih umova u avertajzing industriji i zato su ove nagrade od izuzetnog značaja za našu zemlju - rekao je ŽarkoSakan, direktoragencije New Moment.

Projekat „Jedna knjiga za mir” nastao je u saradnj i agencija New Moment New Ideas Company Beograd i Young&Rubicam Dubai, a osmišljen je za Među religijsko veće u Bosni i Hercegovini, sa ciljem da se sruše verske predrasude i podigne svest o važnost i međusobnog razumevanja i međureligijskog dijaloga.

"Jedna knjiga za mir" okuplja učenja iz svetih knjiga Biblije i Kurana, pokazujuć i uporednim predstavljanjem stihova koliko su verska učenja tih knjiga, zapravo, slična. Svrha ove knjige je da, pokazivanjem sličnost i koje postoje između dve religije, oživi dijalog između religija, podstakne razgovor između običnih ljudi i doprines uspostavljanju mira.

Inspirisan i Kanskim filmskim festivalom, grupa svetskih filmskih reklamnih agencija SAWA, smatrala je da stručnjac iza reklame treba da imaju svoje mesto okupljanja i da zasvoj rad budu zapaženi i nagrađeni. Tako je 1954.godine održan prvi Međunarodni festival kreativnosti. Ove godine festival je održan po 64-ti put, prijavljeno je rekordnih 46.000 radova, učestvovalo je više hiljada ljudi i predstavljeno preko sto zemalja koje su došle da proslave neverovatnu moć kreativnosti koja menja svet, utičena biznis i doprinosi boljitku civilizacije.

Uz šampanjac, rok zvuke Dušana Kojića Koje i podršku DJ Boogija, i u Srbiji slavilo se kao i u Kanu – spektakularno!