Lifestyle

Grand kafa: Uspeh kampanje bez gledanja u šoljicu kafe

Grand kafa: Uspeh kampanje bez gledanja u šoljicu kafe

Na prvom EFFIE Awards takmičenju u Srbiji, agencija FCB AFIRMA osvojila je bronzanu nagradu za kampanju "Jedan krug oko šoljice" (Grand kafa Gold). Zlatna i srebrna nagrada u kategoriji bezalkoholnih pića nije dodeljena, a pored ove kategorije, dva srebrna i još pet bronzanih trofeja dodeljeno je u šest od 15 kategorija. Uspešnost kampanja ocenjivala je komisija od 27 eminentnih domaćih stručnjaka u oblasti marketinga i komunikacija, na osnovu precizno utvrđenih smernica EFFIE Worldwide. Gala ceremonija dodele nagrada održana je u Radison Blue hotelu u Beogradu 15.juna, pred oko 150 zvanica.

- Bilo da je u pitanju naša ili ideja naših kolega, na osnovu višegodišnjeg iskustva, bez gledanja u šoljicu, kako je običaj u našoj zemlji, tim agencije FCB AFIRMA zna da oceni kada pred sobom ima dobru ideju koja će ostvariti ili premašiti cilj.

Za kampanju `Jedan krug oko šoljice` to je bilo jasno od momenta kada se rodila ideja. Naravno, od ideje do realizacije dug je put, koji se ne bi ni ostvario da nismo imali poverenje i podršku klijenta Grand Prom kompanije. Veoma nam je drago što je pored publike, koja je odlično odreagovala na ovu kampanju, njenu posebnost prepoznala i komisija za dodelu EFFIE nagrada u Srbiji. Tim pre što se ova nagrada dodeljuje prema veoma egzaktnim kriterijumima Effie Indeksa efikasnosti ostvarenih marketinških ciljeva i doprinosa uspešnosti brenda, kaže Dejan Nedić direktor agencije FCB AFIRMA.

EFFIE nagrada je globalni simbol uspešnosti u oblasti marketinga i komunikacija. Dodeljuje se na 5 kontinenata u preko 40 zemalja, a od 2016. među njima je i Srbija. EFFIE je po prvi put organizovala Američka marketing asocijacija sa sedištem u Njujorku (AMA) 1968. godine, a početkom osamdesetih u Evropu je uvodi Nemačko udruženje marketinških agencija (GWA).

Foto: Promo

Komentari (0)

Loading