Lifestyle

Direktno sa Comic-Cona u San Dijegu, FOX prikazuje prve kadrove iz 9. sezone serije “Okružen mrtvima”

Deveta sezona serije “Okružen mrtvima” počinje da se prikazuje 7. oktobra 2018. u SAD, a 24 časa kasnije i u Srbiji.

Serija “Okružen mrtvima” zasnovana je na stripu Roberta Kirkmana, koji je objavio Image Comics.

Šestu godinu zaredom “Okružen mrtvima” je najgledanija serija među publikom starosti od 18 do 49 godina. “Okružen mrtvima” opisuje događaje koji su se dešavali mesecima i godinama nakon apokalipse zombija i prati grupu preživelih koju, u potrazi za bezbednim utočištem, predvodi policajac Rik Grajms. Izvršni producenti serije su direktor sadržaja Skot M. Gimpl, zatim Andžela Kang, Robert Kirkman, Gejl En Herd, Dejvid Alpert, Greg Nikotero, Tom Lus i Deniz Hut.

FOX

FOX, vodeći svetski međunarodni zabavni brend i član grupe Fox Network, sinonim za inovativnu holivudsku zabavu, emituje različite programe: komediju, dramu, naučnu fantastiku, akciju i animirane filmove. Gledaocima širom sveta FOX nudi ekskluzivne, originalne i inovativne serije kao što su Simpsonovi, Izgnanik, Dosije X, Okružen mrtvima, Imperija, Američka horor priča, Domovina, Vejvord Pajns. FOX se emituje na 31 jeziku u više od 255 miliona domova u 127 zemalja sveta. Zahvaljujući svojoj veličini i globalnoj sinergiji, FOX je pionir u oblasti svetskog emitovanja najvažnijih serija istog dana i jedina je međunarodna mreža koja prikazuje TV serije u isto vreme kada se one gledaju u SAD. FOX je dostupan kao linearni SD i HD kanal i putem ovlašćenih FOX Play aplikacija.

EMMY NOMINACIJE

Genije: Pablo Pikaso

NAJBOLJA SERIJA

NAJBOLJI SERIJSKI ILI FILMSKI GLAVNI GLUMAC - ANTONIO BANDERAS

NAJBOLJA SERIJSKA ILI FILMSKA KINEMATOGRAFIJA

NAJBOLJA KOSTIMOGRAFIJA

NAJBOLJA SERIJSKA ILI FILMSKA ŠMINKA I FRIZURA (BEZ DODATAKA)

NAJBOLJI SERIJSKI ILI FILMSKI ZVUK

Džejn

NAJBOLJA KINEMATOGRAFIJA ZA NEFIKTIVNU SERIJU

NAJBOLJA REŽIJA ZA DOKUMENTARNU/NEFIKTIVNU SERIJU

NAJBOLJA MONTAŽA ZA NEFIKTIVNU SERIJU

NAJVEĆE ZASLUGE U DOKUMENTARNOM STVARALAŠTVU

NAJBOLJA MONTAŽA ZVUKA ZA NEFIKTIVNU SERIJU (JEDNA ILI VIŠE KAMERA)

NAJBOLJI ZVUK ZA NEFIKTIVNU SERIJU (JEDNA ILI VIŠE KAMERA)

NAJBOLJI SCENARIO ZA NEFIKTIVNU SERIJU

Život na minusu

NAJBOLJA KINEMATOGRAFIJA ZA RIJALITI SERIJU

NAJBOLJA MONTAŽA ZA NEINSCENIRANU RIJALITI SERIJU

Ćaskanje sa zvezdama  sa Nilom de Gras Tajsonom

NAJBOLJA INFORMATIVNA SERIJA ILI SPECIJAL

Divlje kraljevstvo

NAJBOLJA NARACIJA – ČARLS DENS

IZJAVE

Antonio Banderas, najbolji serijski glavni glumac

Duboko se zahvaljujem Američkoj televizijskoj akademiji na ovom izvanrednom priznanju. Tokom detinjstva u Malagi u Španiji, na putu do škole, prolazio sam pored kuće Pabla Pikasa. Ne mogu ni da opišem koliko mi znači to što sam izabran da glumim jednu tako važnu ličnost u mom životu. Ovu nominaciju posvećujem stanovnicima svog rodnog grada, Malage, kao i samom umetniku, Pikasu. Zahvaljujem se i programu National Geographic, Fox 21 Television Studios, Imagine Entertainment i našem izvršnom producentu Kenu Bileru, na izvanrednim naporima da ovu seriju približi gledaocima širom sveta.

Brajan Grejzer i Ron Hauard, izvršni producenti serije Genije: Pikaso

I još jednom, veoma smo zahvalni Američkoj televizijskoj akademiji  na priznanju za drugu sezonu serije Genije, serije na koju smo svi iz produkcijske kuće Imagine neizmerno ponosni. Želimo i da čestitamo Antoniju Banderasu na priznanju za izvanrednu transformaciju u svog životnog junaka, sugrađanina Pabla Pikasa, i ulogu za koju je stvoren. Ovo je i povod za slavljenje stotina vrednih ljudi, čijim je radom iza kulisa ova priča dospela do gledalaca širom sveta. Nekima od njih jutros je odato priznanje. Hvala i našim partnerima National Geographic, Fox 21 Television Studios, Madison Wells Media i EUE/Sokolo, na njihovim neumornim naporima.

Ken Biler, izvršni producent serije Genije: Pablo Pikaso

I više sam nego ponosan na čitav tim koji stoji iza serije Genije: Pablo Pikaso, na izvanredne glumce sa nezamenljivim Antonijom Banderasom na čelu i na talentovanu i predanu ekipu. Svima sam im zahvalan. Zahvalan sam i svojim partnerima producentima, Imagine Television, Fox 21 i National Geographic na prilici da snimim ovu seriju. Ovo je životno delo.

Džejn Gudal

Dokumentarni film programa National Geographic, Džejn, izvanredno je dostignuće. Snimljeno je mnogo filmova o mom životu u Gombu tokom '60-ih i '70-ih, ali samo ovaj uspeo je da me vrati u doba mladosti. Dok ga gledam, ponovo uranjam u živote šimpanzi koje sam nekada dobro poznavala, kao i u čaroliju kišnih šuma. Sada je, možda nekom čudesnom slučajnošću, ovaj film nominovan u nekoliko kategorija nagrade Emi baš u vreme kada sam prvi put došla u Nacionalni park Gombe 1960. Ova subota 14. jula 2018. ne slavi samo godišnjicu tog, nikada zaboravljenog dana, nego i prvi zvaničan Dan šimpanzi, dan koji će podsećati čitav svet da se bori za zaštitu naših najbližih živih srodnika.

Oni koji gledaju Džejn neizostavno razumeju zašto su šimpanze doprinele rušenju nepostojeće granice za koju se nekada verovalo da razdvaja ljude od ostatka životinjskog carstva. One su poput nas, i građom i ponašanjem. A sada će se i one i brojne druge vrste suočiti sa istrebljenjem ako ne pronađemo način da zaštitimo i njih i staništa u kojima žive. To je cilj Instituta Džejn Gudal.

Film Džejn već je inspirisao stotine i hiljade ljudi, što se vidi širom sveta. On se i dalje prikazuje širom sveta kako bi se još više ljudi podstaklo na pomoganje u ostvarenju našeg cilja, a to je očuvanje i šimpanzi i njihovih šuma za buduće generacije.