Promo

"Always" ohrabruje devojčice da bavljenjem sportom prevaziđu strah od neuspeha

"Always" ohrabruje devojčice da bavljenjem sportom prevaziđu strah od neuspeha

Always anketa pokazuje da 50% tinejdžerki u Srbiji razmišlja o prestanku bavljenja svojim hobijima tokom puberteta. Zbog toga brend želi da ispiriše devojčice širom sveta, kroz kampanju rušenja barijera, da budu neustrašive kada je u pitanju viđenje i ostvarivanje svojih punih potencijala. Jedan od načina da ovo ostvare jeste upravo bavljenjem sportom.

Istraživanja pokazuju da devojčice u dobu adolescencije imaju niže samopouzdanje od dečaka, pa je Always odlučio da istraži razloge ovog fenomena. Oklevanje u isprobavanju novih stvari i učestvovanju u izazovima u kojima bi potencijalno uživale utiče na devojčice, pogotovo kada su u pitanju obaveze u školi.

Jedan od ključnih faktora u prevazilaženju ovog problema jeste učestvovanje u različitim sportskim aktivnostima. Devojčice koje se bave sportom uglavnom imaju veće samopouzdanje od onih koje to ne čine. Postoje mnogi benefiti koje donosi bavljenje sportom, kao što su osećaj uspešnosti i osećaj pripadnosti, kao i sticanje novih sposobnosti - što su dokazani koraci koji vode do prevazilaženja straha od neuspeha. Sport im obezbeđuje atraktivnost, spretnost i mogućnost da zadovolje svoje aspiracije.

Always, globalni lider u ženskoj nezi, ulaže dodatni trud u misiju da vrati samopouzdanje kod žena, tako što menja način na koji devojčice prihvataju neuspehe i ohrabruje ih da ga prihvate kao neophodan deo odrastanja.  

Inspirisan ovim činjenicama, Always nastavlja sa ohrabrujućom kampanjom u cilju osnaživanja devojčica širom planete da uvek nastave da se bore #KaoDevojka. Video kampanje možete pogledati na sledećem linku: