Moda

Večeras počinje 54. Perwoll Fashion Week

54. Perwoll Fashion Week od 17. do 25. oktobra

Večeras počinje 54. Perwoll Fashion Week

Promo

U periodu od 17. do 25. oktobra, jesenji dani biće obojeni kreativnošću dizajnerskih zvezda i mladih talenata na 54. Perwoll Fashion Weeku.

Ovogodišnja tema omiljene modne manifestacije nosi snažnu poruku - PokušAI!, kroz koju podstiče mlade kreativce, dizajnere i umetnike da se prepuste mogućnostima veštačke inteligencije u procesu modnog stvaralaštva. Svi ljubitelji mode imaće priliku da vide revolucionarne kreacije, ali i budu deo različitih modnih aktivnosti na poznatoj lokaciji – Hangar, Luka Beograd.

Revija „Fantastično putovanje” svečano će otvoriti manifestaciju koja u sebi nosi duboku emociju i sećanje na Slađanu Milošević, čija je umetnost ostavila neizbrisiv trag.

Promo

 

Više od 40 kreatora, stilista i kostimografa iz bivše Jugoslavije predstaviće svoje radove inspirisane ovom jedinstvenom modnom ikonom. Neki od njenih najvećih hitova koji su godinama spajali svet umetnosti, mode i muzike, pratiće korake mnogih poznatih ličnosti koji će se naći na pisti.

Pored velikog broja revija istaknutih dizajnera, na repertoaru se nalazi i finale konkursa Fashion Incubator by Perwoll, u okviru kojeg će mladi talenti pokazati pred publikom svoje kreacije i osigurati mesto u modnom svetu. Kroz ovo takmičenje, brend Perwoll pruža jedinstvenu priliku mladim dizajnerima da istražuju nove ideje i koncepte u savremenom svetu sa fokusom na sporu modu.

Kao i svake godine, brend Perwoll je generalni sponzor manifestacije, a temu koju posebno ističe je „Rethink NEW“ u okviru koje stavlja akcenat na značaj promene svakodnevnih navika i smanjenja negativnog uticaja na životnu sredinu. Perwoll nas podseća da prava lepota mode nije samo u njenoj spoljašnjoj privlačnosti, već i u njenoj moći da inspiriše promene koje su dobre za našu planetu.

O kompaniji Henkel

Henkel, sa svojim brendovima, inovacijama i tehnologijama, zauzima vodeće pozicije na tržištu širom sveta u industrijskom i potrošačkom sektoru. Poslovni sektor Adhezivi Tehnologije je globalni lider na tržištu lepkova, zaptivača i funkcionalnih premaza. Sa sektorom Consumer Brands, kompanija drži vodeće pozicije posebno u sektorima pranja veša i održavanja domaćinstva i nege kose na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta.

Tri najjača brenda kompanije su Loctite, Persil i Schwarzkopf. U fiskalnoj 2023. godini, Henkel je ostvario prodaju od preko 21,5 milijarde evra i prilagođeni operativni profit od oko 2,6 milijarde evra. Prioritetne akcije Henkel-a su uvrštene u nemački indeks DAX. Održivost ima dugu tradiciju u Henkel-u, a kompanija ima jasnu strategiju održivosti sa specifičnim ciljevima. Henkel je osnovan 1876. godine i danas zapošljava raznovrsni tim od više od 48.000 ljudi širom sveta - ujedinjen jakom korporativnom kulturom, deljenim vrednostima i zajedničkom svrhom: „Pioneers at heart for the good of generations“. Za više informacija, molimo vas posetite www.henkel.rs.

 

Komentari (0)

Loading