Moda

Sofija Šašić: Moja modna pravila

Influenserka i preduzetnica koja će svojim modnim brendom "Famous" zatvoriti manifestaciju Fashion Selection kaže da ne voli da prati trendove, kako uživa u tome da spaja nespojivo, a da je kvalitet garderobe iza koje stoji na prvom mestu

Sofija Šašić: Moja modna pravila

Miloš Miletić

„Famous”, brend koji je osnovala preduzetnica i influenserka Sofija Šašić 2021. godine brzo je postao prepoznatljiv po svojoj inovativnoj modi, fokusirajući se na izradu visokokvalitetne odeće za žene i muškarce. Njihovi dizajni spajaju eleganciju i funkcionalnost, pružajući savremene kolekcije koje prate najnovije svetske modne trendove, dok istovremeno obezbeđuju udobnost i stil za svakodnevno nošenje. S pažnjom posvećenom detaljima i izboru materijala, „Famous” se izdvojio kao simbol modernog luksuza i pristupačne mode za sve prilike. Svi koji vole Sofijin brend imaće priliku da pogledaju reviju nove kolekcije 25. novembra u hotelu Hajat, na zatvaranju modne manifestacije "Fashion Selection".

S popularnom influenserkom koja ne sledi modna pravila, već svoj poriv ka lepom razgovaramo o njenom brendu i načinu oblačenja.

Miloš Miletić

 

Kako biste opisali vas modni stil?

- Moj modni stil je veoma raznovrstan. Ne volim da pratim trendove, više volim da sam trendseter koji će spojiti nespojivo i uživati u tome.

Da li volite da spajate naizgled nespojive komade i da li je potrebna doza modne hrabrosti za to?

- Obožavam. To je možda i najveća karakteristika mog modnog izražaja. Volim, recimo, udobnost dobrog duksa i visoke potpetice ili spoj dobre haljine s nekom ravnom obućom i još mnogo mnogo takvih kombinacija.

Mnogi opisuju odeću vašeg brenda kao spoj elegancije i funkcionalnosti, šta je vama najbitnije u osmišljavanju kolekcija?

- Važno mi je da svaka kolekcija, pored primarne funkcionalnosti, bude i jedinstvena, zanimljiva, da po nečemu bude posebna. Na taj način svaki put možete naći nešto baš za vas.

Miloš Miletić

 

Koliko su vam, pored krojeva, važni materijali?

- Materijali su mi možda i najvažniji faktor. Kvalitet je nešto što me prati od početka i prepoznatljivi smo po tome, jer bez obzira na sve, moj cilj je da u mojim komadima uživate dugo.

Postali ste prvi brend odeće koji se prodaje preko poznate platforme Ananas, koliko je to uticalo povoljno na prodaju odeće vašeg brenda?

- Na to sam veoma ponosna. Srećna sam što smo prvi na platformi i što su to korisnici prepoznali.

Kome je namenjena odeća vašeg brenda, kakvi su vaši klijenti? Jesu li moderni ili im je, osim dizajna, podjednako bitan i kvalitet?

- Moji klijenti su bukvalno ljudi od 5 do 105 godina, i to je prelepo. Da, i školarci, i mlade devojke, i momci, kao i zrelije dame, uživaju u tom dizajnu koji je zanimljiv i jedinstven i, možda još važnije - uživaju u tom kvalitetu.

Miloš Miletić

 

Da li članovi vaše porodice i vaše prijateljice rado nose odeću vašeg brenda?

- Naravno, oni su moja najveća podrška i vetar u leđa i tu su od prvog dana. Bez njih bi ovo sve išlo dosta teže.

 

Komentari (0)

Loading