Moda

Crno-zlatni nakit Marije Kilibarde u koji su se žene već zaljubile!

Crno-zlatni nakit Marije Kilibarde u koji su se žene već zaljubile!

Marija Kilibarda nedavno je ostvarila veliku želju i lansirala svoj brend nakita koji je nazvala „KI”

 

Poznata televizijska voditeljka Marija Kilibarda, pored svog redovnog posla, poslednjih nekoliko meseci vredno je radila na brendu nakita koji je nazvala „KI”.

Pored toga što su to početna slova Marijinog prezimena, „KI” označava i cirkularnu životnu energiju s kojom se rađamo i čije je postojanje osnova istočnjačke filozofije.

Ono što se prvo može zapaziti kod njenog nakita jesu forma i kombinacija crne i zlatne boje. „Lavirint” je prva kolekcija „KI” nakita napravljena od različitih vrsta materijala koji su pažljivo uklopljeni kako bi dali oblik priči koja stoji za svakog komada.

Uoči promocije kolekcije „Lavirint” zamolili smo Mariju da nam kaže nešto više o svom brendu.

Marija Kilibarda nakit je oduvek volela, a sada je strast pretočila u novo zanimanje

Kako je krenula Vaša priča sa izradom nakita? Da li je nakit i ranije bio Vaša velika strast?

– Oduvek sam volela aksesoare-sitnice (a bogami i ‘krupnice’ ako računamo tašne) koji jedan najneformalniji autfit učine bombastičnim ili nesvakidašnjim. Ne volim preterano kinđurenje, ali volim dobro kombinovanje komada, kao i prstenje. Volim originalnost, omiljena kombinacija mi je crno-zlatna.

– Čini mi se da je prošlo sasvim malo vremena otkad mi je sinula ideja da investiram u svoj brend i prvu kolekciju nakita, do prvog sastanka s (tada potencijalnim) saradnikom. Kada me preplavi prvi impuls i osetim dobar vajb, veoma brzo se aktiviram i bacim na realizaciju.

Od kog materijala pravite nakit?

– Cela kolekcija izrađena je u srebru sa 14-karatnom pozlatom, a crnu boju dobijamo tehnikom nanošenja nanokeramike ili emajla. Takođe, za devojke koje nose isključivo zlatan nakit, izrađujemo po želji.

Kako izgleda proces od ideje do finalnog proizvoda? Ko je u Vašem timu?

– Mislim da je odabir saradnika jedan od najvažnijih, ako ne i najvažniji korak u procesu postavljanja jednog brenda na noge. Imam svoj ženski kreativni kružok. Devojke koje su se bavile vizuelnim identitetom, shopom, štampom kutija, kesa, uputstava za nošenje. Drage devojke koje su mi pomagale oko biznis strategije i PR-a.

– To su moje caKIce. Tako ih zovem od milošte. Bile su strpljive, posvećene i predane. Ne bih bez njih izgurala sve. Muški deo ekipe zadužen je za hosting sajta i juvelirski deo posla. Što se kaže – da moje ideje izlije u materijalno. Divni i vredni ljudi.

Marija Kilibarda - nakit nije jedina preduzetnička ideja 

Planirate li jednog dana da izrada nakita bude Vaše glavno zanimanje?

– Nikad ne znamo šta nosi dan a šta noć. Volim televiziju i dajemo se jedna drugoj već 20 godina, ali imam još mnogo ideja i, očito, preduzetnički duh. Čini mi se kako mogu da se izrazim na više polja, kroz više delatnosti. Zašto bih to sputavala?

Koja koleginica s javne scene Vam je dala najveću podršku? Hoćete li imati i svoj prodajni prostor gde će žene moći odmah da isprobaju nakit?

– Svi moji pravi prijatelji uz mene su od samog starta pa ne bih da ih delim na poznate ili javnosti nepoznate. Važno je da mi vetra u leđa nije manjkalo i neki ljudi s kojima nisam toliko bliska privatno, baš su me ganuli svojim lepim gestovima podrške. Korona nas je sve omela u planovima, tako da ću prodajna mesta objaviti naknadno. Važno je da smo trenutno „aktivni na mreži”.

Komentari (0)

Loading