Skinite višak kilograma nakon kaloričnih trpeza: Top 4 vežbe koje će sagoreti salo na stomaku (video)

21/01/2020 | 19:20

Sav višak kilograma koji ste nataložili proteklih nedelja uživajući u bogatim trpezama, praktikovanjem jednostavnih vežbi zauvek može postati prošlost

Ukoliko ste mnogo nezadovoljni svojim izgledom, te ste iznimno ljuti na sebe zbog nekontrolisanog uživanja u hrani, pomoći ćemo vam da ponovo vratite svoje samopouzdanje.

S obzirom na to da se sav višak kilograma, kod većine žena taloži na gornji i donji deo stomaka kao i na bokove, neophodno je da se dobro pripremite za kontinuiran trening i pravilno vežbanje koje će blagovremeno pokazati fenomenalne rezultate.

Keto dijeta: Tajna vitke linije holivudskih zvezda

Iako postoji uvreženo mišljenje da su za gubljenje viška na stomaku najbolje aerobne vežbe, danas se ipak nećemo bazirati na ovakvu vrstu treninga budući da se vežbe ovog tipa češće koriste za sticanje dobre kondicije.

Vežbe koje će učiniti da višak kilograma nestane već u prvih desetak dana

Vežba 1

Vežba 2

Vežba 3

Vežba 4

Zdrava i uravnotežena ishrana takođe je bitna kako biste pravilno izgubili višak kilograma

Ukoliko ne volite da vežbate pred drugima, pored redovnih treninga koje možete organizovati kod kuće uz razne tutorijale i video priloge koje smo vam pripremili, savetujemo vam da uz to obavezno korigujete i ishranu.

Predlažemo što manju konzumaciju belog brašna, slatkiša kao i voća u večernjim satima. Pitate se, zašto baš voće?

višak kilograma

– Ljudi misle da je svo voće kao i bobičasto voće samo voda sa “vitaminima”. U međuvremenu oni na takvoj “vodi” dobiju popriličan broj kilograma. Imam pacijente koji su kilograme dobijali dok su jeli samo lubenicu. Morate znati jednu stvar: voće je puno fruktoze koje posebno na prazan stomak, dovodi do masne degenaracije jetre. Takođe, fruktoza doprinosi razvoju gojaznosti, izaziva imunitet na hormon masnog tkiva leptina i na hormon insulin pankreasa. To zauzvrat dovodi do stalnog povećanja apetita. To je začarani krug – objašnjava ruska doktorka Zuhra Pavlova.

Braziliska dijeta: Kako da izgubite i do 12 kilograma za mesec dana

Te stoga, ukoliko baš ne možete da iz svoje svakodnevice izostavite voće, onda vam predlažemo da ga konzumirate ujutru i to do podneva nakon čega ćete jesti zdrav i što manje kaloričan ručak.

Kako bismo vam najbolje približili šta je to što bi trebalo da jedete u toku dana kako bi sav nakupljeni višak kilograma počeo konačno da nestaje u nastavku vam donosimo predlog jednostavnog jelovnika koji možete primenitiniti i korigovati po potrebi…

Plan jelovnika

Doručak

Kombinujte 1/2 šolje ovsenih pahuljica, kašika narezanih badema ili lešnika. Sve to možete zaliti grčkim jogurtom.

Ručak

Ručak, po nekim pravilima trebalo bi da bude bogatiji i od doručka i večere. Napravite čorbu od domaćeg kuvanog paradajza a nakon toga možete se počastiti salatom od čeri paradajza, zelene salate, rukole i bebi spanaća.

Idealna dijeta za zimski period: Deset kilograma manje za 14 dana

Napomena: Svaki dan obavezno jedite obilje sirovog povrća.

Užina

Nezaslađeni čaj ili šolja crne kafe, takođe bez šećera i mleka

Večera – najkasnije jesti do 19h

Jedan manji svinjski odrezak uz pripremljen, grilovani batat sa 1 kašikom putera. Ukoliko ne jedete meso preporučuje se 1 šolja tikvica na pari ili pola porcije obroka koji ste pripremili za doručak.

Plan detoksikacije

U našem magazinu “Story” nedavno smo pisali i o detoksikaciji nakon mrsne praznične ishrane iz kog smo izdvojili neke od najvažnijih principa kojih bi trebalo da se pridržavate u toku dijete i pravilnog treninga.

Ovi saveti koristiće vam kako bi ceo program koji ste sproveli bio delotvoran, bez jo-jo efekta.

Svi brinu o izgledu nakon porođaja, a evo šta Nataša Aksentijević misli O DIJETAMA

Detoks voda odlična je da započnete jutro

Svakog jutra popijte limunadu od soka jedne polovine limuna pomešanog s vodom, ali obavezno bez šećera. Idealno bi bilo da bude mlaka. Limun je od velike važnosti za rehidrataciju sistema, kao i za poboljšanje rada sistema za varenje, što ubrzava metabolizam.

Obavezno smanjite unos šećera

Svi znamo da ćemo se osećati bolje i da će nam telo biti mnogo zdravije ako izbacimo šećer. Ipak, to je u vreme praznika gotovo nemoguće. Neka prvi korak bude smanjenje unosa šećera, možete ga zameniti stevija prirodnim zaslađivačem ili medom. Ako unosite mnogo šećera, od organizma tražite više insulina, što iscrpljuje pankreas i zato osećate umor kojem ne znate razlog. Prekomerni unos šećera može dovesti do dijabetesa, gojaznosti, hroničnog umora, čak i kancera. Trik za one kojima naglo pada šećer: izmešajte jednaku količinu meda i taana, i dobićete poslasticu koja je istog ukusa kao alva.

Pijte zdrave neslažene čajeve kada god osetite potrebu za hranom u kasnim satima

Čaj je blagotvoran za detoksikaciju organizma. Pun je antioksidanata, hidrira telo i stvara osećaj sitosti.

Story.rsGuliver Getty Images

Još iz rubrike