TOP 4 načina da balansirate ishranu: Evo kako da JEDETE SVE tokom praznika A DA SE NE UGOJITE NI GRAM!

16/12/2018 | 15:14

2. Distancirajte se od osoba koje dovode do toga da se osećate loše zbog svog tela

Najbolji način postupanja prema nekome ko vam izaziva stres ili nervozu je da izbegavate takvu toksičnu situaciju. Međutim, naravno da to nije uvek moguće tokom praznika. Desi se da celo popodne i veče treba da provedete u društvu tetke koja ne može da se suzdrži od komentarisanja vaše telesne težine. Ako morate da budete u blizini osobe koja misli da je u redu da vam upućuje neumesne komentare, razmislite o postavljanju granica tako što ćete im direktno reći da nećete da razgovarate o svom telu ili ishrani (ili o bilo čemu što oni žele da komentarišu).

Direktan pristup ֦to se vas ne tiče” čini čuda, ali naravno da brutalna iskrenost ne pada svima lako i nije uvek umesna. Takođe možete da pokušate da promenite temu razgovora tako da se ne priča o vama.

Ne možemo uvek da biramo s kim ćemo biti za praznike ali možemo da izaberemo da primenimo korake u cilju samozaštite koji će nam pomoći da se snađemo u nezgodnim situacijama. Isplanirajte da duboko udahnete par puta, izvinite se i ustanete od stola da biste na trenutak bili sami, ili prošetajte da biste mogli da pošaljete SMS poruku prijatelju koji vas razume. I opet, ako možete, izbegavajte situacije koje dovode do emocionalne nestabilnosti – ponekad je najbolje da se preventivno sklonite iz takve situacije. To se zove samozaštita i vi ste toga vredni.

Stranice 1 2 3 4
story.rsselfGuliver Getty Images, Thinkstock

Još iz rubrike