Lifestyle

Kompanija Carlsberg Srbija i brend Tuborg društveno odgovornom kampanjom „Uncool Friend” inicirali zanimljivu debatu

Ko je zapravo u društvu „kul”, a ko „nekul” prijatelj?

Kompanija Carlsberg Srbija i brend Tuborg društveno odgovornom kampanjom „Uncool Friend” inicirali zanimljivu debatu

Carlsberg/Tuborg promo

Kompanija Carlsberg Srbija sa brendom Tuborg, u skladu sa svojim društveno odgovornim poslovanjem, pokrenula je kampanju „Uncool Friend” koja porukama i kroz kanale komunikacije prijemčive mladim ljudima, ističe važnost odgovornog ponašanja prilikom konzumiranja alkohola. „Uncool Friend” kampanja poziva na promenu percepcije da je svako ponašanje koje se u društvu smatra atraktivnim i primamljivim, zaista ono koje uvek treba da bude naš izbor, i stavlja fokus na one osobe koje često nazivamo „uncool” prijateljima, ali zapravo imaju ključnu ulogu u očuvanju bezbednosti i zdravlja svih nas.   

Carlsberg/Tuborg promo

 

Tim povodom, organizovana je diskusija o tome zašto treba odabrati „uncool” ponašanje ako ga smatramo ispravnim bez obzira na reakciju okoline, a kojoj su prisustvovali brojni mediji i influenseri, međi kojima su Pavle Mensur, Teya Dora, Džordži, Milan Maglov, Veselin Zvekić, Teodora Miljković, Andrija Jo, Maša Kuprešanin, Biljana Stojiljković i urednici popularnig TikTok profila Baci 5, dok su se u ulozi moderatora našli psiholozi Jelena Stanivuković i David Ramadani. Na više nego inspirativan način analizirana je tema o odgovornoj konzumaciji alkohola. Jedna od tačaka koja je izazvala posebnu pažnju prisutnih odnosila se i na to šta zapravo znači biti „uncool” danas. Ovo pitanje je, ujedno, i glavni pokretač kampanje „Uncool Friend”.

Jedan od ciljeva kompanije Carlsberg u okviru naše strategije održivog razvoja ZAJEDNO KA NULI jeste promovisanje odgovorne konzumacije alkohola. To sa jedne strane podrazumeva podizanje svesti o posledicama prekomerne konzumacije alkohola, a sa druge promovisanje odgovornog ponašanja prilikom konzumacije istog. 

Carlsberg/Tuborg promo

 

Kampanjom UNCOOL FRIEND, upravo želimo da dopremo do mlađe populacije naših potrošača i ukažemo na to su uživanje i provod zaista nezaboravno dobri samo ukoliko se celo društvo bezbedno vrati kući.    

Ono što je Tuborg prepoznao kao trend kod današnjih mladih ljudi jeste jako izražena potreba sa potvrdom i prihvatanjem od strane društva i većine, što nekada dovodi do donošenja neodgovornih i potencijalno opasnih odluka.  

Kroz poruke UNCOOL FRIEND kampanje mi ističemo da je briga o dragim ljudima zapravo kul i da su oni prijatelji koji nam ne dozvoljavaju da se ponašamo nebezbedno nakon konzumacije alkohola, zapravo naši heroji, izjavila je ovom prilikom Jovana Vještica, menadžerka korporativnih poslova iz kompanije Carlsberg Srbija.

Carlsberg/Tuborg promo

 

 

„Uncool Friend” kampanja, pokrenuta od strane kompanije Carlsberg i brenda Tuborg u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja, izvedena je u vidu svojevrsnog socijalnog eksperimenta i ima više nego ozbiljnu pozadinu. Naime, prema podacima Agencije za bezbednost saobraćaja, samo tokom 2023. godine u Srbiji je poginulo 503 lica u saobraćajnim nezgodama, dok je 3.391 pretrpelo teške telesne povrede. Oko petine poginulih lica su bili mladi ljudi između 15 i 30 godina, što ne znači da i starije grupe nisu bile u manjoj opasnosti. Ukupno je poginulo 89 mladih lica (vozači, putnici, pešaci… u 2023. godini), a pod uticajem alkohola je bilo 13 mladih vozača.

Carlsberg/Tuborg promo

 

„Problem stradanja mladih u saobraćaju je prepoznat i od strane društveno odgovorne kompanije Carlsberg i ovog puta se zahvaljujem na inicijativi koju su pokrenuli. Mladi u saobraćaju najčešće stradaju danima vikenda, nakon 23h. Karakteristično je da stradaju u grupama i usled vožnje pod dejstvom alkohola. Upravo kombinacija nedovoljnog vozačkog iskustva i želje za dokazivanjem, mlade dovodi u rizične situacije u saobraćaju. Ova kampanja ima za cilj da promoviše društveno prihvatljivo ponašanje, odnosno da mladi mogu opustiti i provesti uz alkohol ali nikakako da posle toga ne upravljaju vozilom ili ne sedaju u automobil sa nekim ko je konzumirao”, naglasio je Branko Stamatović, director Agencije za bezbednost saobraćaja.

 

Nažalost, u našem društvu se još uvek, naročito među mladima, neodgovorno ponašanje promoviše kao poželjno, što često rezultira nsporazumima u stavovima o tome šta je prihvatljivo, a šta nije. S tim u vezi, „Uncool Friend“ kampanja ima za cilj da glorifikuje upravo one ljude koji su dovoljno HRABRI da se suprotstave neprikladnim ponašanjima zarad istinskog prijateljstva i dobrobiti drugih, makar i po cenu toga da ne ispadnu „kul“ pred onima do kojih im je stalo.

Komentari (0)

Loading