Lifestyle

ZAPOČNITE DAN POPUT HOLIVUDSKIH ZVEZDA: Džordž Kluni otkriva KLJUČNI RAZLOG zašto bi trebalo da odaberete Nespresso!

ZAPOČNITE DAN POPUT HOLIVUDSKIH ZVEZDA: Džordž Kluni otkriva KLJUČNI RAZLOG zašto bi trebalo da odaberete Nespresso!

Premijerno na ekranima i na svim medijima, danas je najnovija reklama u okviru Nespresso marketinške kampanje nazvane "Potraga".

Džordž Kluni pojavljuje se u svom najnovijem izdanju kao Nespresso brand ambassador a njegova partnerka je jedna od najpoznatijih kraljica filmske industrije, Natali Dormer. "Potraga" je, do sada, Nespressova kampanja sa najvišim dosegom. Strartujući na više od 30 tržišta, to je svež pristup inspirisan neumornom težnjom brenda da isporuči izuzetna iskustva sa kafom koja stavljaju u prvi plan prave heroje iza kafe visokog kvaliteta.

O čemu se radi u kampanji?

Prva faza kampanje, "Potraga" je inspirisana neumornim traganjem Nespresso-a za izvrsnošću u pružanju izuzetnog doživljaja kafe. TV reklama, zasnovana na pesmi Pitera Gabrijela "Solsbury Hill" smeštena je u srednjevekovni zamak i Kluni igra časnog viteza odanog kraljici. Nakon što je ubio zmaja da bi spasio kraljevstvo, Džordžu se nudi nagrada, koja ga stavlja u potragu za nečim što zaista želi. Njegova potera ga vodi od srednjovekovnog dvora do modernih ulica Njujorka, dokazujući da se neće zaustaviti dok ne pronađe svoj voljeni Nespresso.

Nakon "Potrage", druga faza započinje video snimkom pod nazivom "Stvarno, George?" u kojem se nalaze mnogi ljudi odgovorni za vitalni rad u svakoj fazi procesa gajenja kafe, od agronoma i uzgajivača do menadžera iz TechnoServe-a i Nespresso-vih eksperata za kafu. Treća i završna faza daje glas ovim svakodnevnim herojima u nizu kratkih intervjua. Svi oni dele svoje lične priče sa detaljima o izazovima koje su prevazišli i uživanju koje dobijaju od doprinosa širem značaju i njihovoj potrazi za izuzetnom kafom.

Ovo je ujedno i prva kampanja na kojoj su prikazani neki od ključnih ljudi koji Nespresso čine izvanrednom kafom u svim fazama Nespresso procesa - od onih koji uzgajaju kafu ili testiraju kvalitet do onih koji dele svoju stručnost u našim buticima. Priča svakog pojedinca i lična potraga mogu se otkriti putem mnoštva intervjua dostupnih na Nespresso web sajtu i društvenim kanalima.

Ko je režirao TV reklamu?

Nespressov partner je proslavljeni režiser Grant Heslov, Oskarom ovenčani producent i scenarista, glumac i dugogodišnji prijatelj holivudskog glumca...

Gde je snimana reklama?

Reklama je snimana u Los Angelesu, u "Orpheum Theater" i u Nespresso butiku na Beverly Hilsu.

Šta je Nespresso potraga za boljim?

Želja za izvrsnošću je ono što ujedinjuje Nespresso; instrumentalni ljudi u lancu vrednosti kafe; Džordž Kluni i ljubitelje kafe Nespresso i upravo je ta predanost inspirisala kampanju.

"Potraga" govori o ovoj želji za izvrsnošću i ide iznad i dalje da bi se osigurala najkvalitetnija, održiva kafa. Ovo je prva kampanja na kojoj su prikazani neki od ključnih ljudi koji Nespresso čine izvanrednom kafom, u svim fazama Nespresso procesa - od onih koji uzgajaju kafu ili testiraju kvalitet do onih koji dele svoju stručnost u buticima. Kampanja ima za cilj da istakne ovu potrebu, a glumčeva uloga oživljava je kroz njegovu potragu za visokokvalitetnom kafom, pogodnom za kraljicu i njeno kraljevstvo.

Koja je muzika korišćena u ovom spotu?

Glavna numera u "Potrazi" je legendarna pesma Pitera Gabrijela "Solsbury Hill" iz 1977. godine

Zašto ste se odlučili za ovu pesmu Pitera Gabrijela?

Osetili smo da je "Solsbury Hill" od Pitera savršeno obuhvata raspoloženje "Potrage“ i inspiriše osećaj odlaska na putovanje, baš kao što vidimo da Kluni radi u kampanji.

Njegove komentare možete naći na njegovoj web stranici: http://petergabriel.com/nevs/nespresso/

Čuo sam da Piter Gabrijel daje svoju Nespresso naknadu u dobrotvorne svrhe, da li Nespresso radi isto i ako ne, zašto ne?

Nespresso podržava zajednice s kojima radi putem AAA programa održivog kvaliteta. Direktnim radom sa više od 75.000 uzgajivača, Nespresso obezbeđuje kontinuiranu obuku uzgajivačima - besplatno - kako bi im pomogli da poboljšaju svoj kvalitet, održivost i produktivnost. Rezultat toga je da uzgajivači, njihove porodice i njihove zajednice vide poboljšanje životnih uslova.

Da li će ova kampanja biti prikazana u drugoj zemlji?

Da, "Potraga" je globalna Nespresso kampanja koja će se emitovati u više od 30 zemalja.

Koje mašine su prikazane u kampanji?

U kampanji je predstavljena Nespresso Lattissima One mašina.

Koliko dugo radite sa Džordžom? 

Nespresso radi sa njim još od 2006. i ovo je njegova 12. reklama koju je snimio za Nespresso.

Zašto ste odabrali da ponovo radite sa ovim proslavljenim holivudskim glumcem?

Ovo je 12. godina kako radimo sa njim i svake godine objedinjuje poruke brenda donoseći bezbrižan šarm i humor našim reklamama. Oduševljeni smo što i ove godine radimo s njim.

Zašto baš Džordž Kluni?

Globalni ambasador brenda Nespresso, idealna je personifikacija Nespresso elegancije i autentičnosti. Kluni predstavlja primer onoga što znači izbeći kategorije standarda u njegovoj odlučnosti da pozitivno utiče na globalna pitanja i zagovara održivost. Njegova stalna podrška kompanije Nespresso naglašava posvećenost brenda ka visokokvalitetnoj kafi, vodećim inicijativama za održivost i recikliranje, kao i vrhunsku uslugu za korisnike.

Nespresso već dugo radi sa Džordžom, koliko je još realno da se očekuje da će ovaj odnos da se nastavi?

Nespresso i Kluni zaista imaju dugogodišnji odnos, na koji smo veoma ponosni. Proteklih godina, naš odnos sa ovim glumcem se produbio nakon njegovog interesovanja za pitanja s kojima se suočavaju uzgajivači kafe i inicijative koje je Nespresso preduzeo da im pomogne u rešavanju tih problema. Glumac je posvećeni član Nespresso savetodavnog odbora za održivost i zadovoljni smo što se uloga širi izvan njegove pozicije brend ambasadora ka vitalnom stubu našeg poslovanja, održivosti.

Zašto ste odabrali baš Natalie Dormer da glumi u novoj marketinškoj kampanji?

Natali Dormer je savršen izbor za najnoviju reklamnu kampanju, zahvaljujući njenoj strasti prema brendu i njenim uspešnim ulogama kraljica u dosadašnjem radu a i idealan je par Kluniju a takođe već dugo godina pije Nespresso.

Recite nam nešto više o "Stvarno George" filmu.

Kampanja takođe sadrži seriju videa pod nazivom 'Stvarno, Džordž?', u kojima glume neki od ljudi iz Nespresso lanca vrednosti koji su odgovorni za vitalni rad na svakoj fazi procesa - gajenje kafe, testiranje kvaliteta i deljenje znanja u buticima . Postoji i niz intervjua dostupnih na Nespresso web sajtu. Sadržaj pokazuje koliko su ponosni na svoj rad i njihovu posvećenost i potragu za izuzetnim doživljajima kafe. Želimo da iskoristimo ovu priliku da proslavimo ljude koji su u srcu našeg obećanja o izvrsnosti.

Ko su ljudi koji se pojavljuju u videu "Stvarno George"?

Pastora Caballero Jáuregui, uzgajivač kafe u Verakruzu, Meksiko...

Newton Openheimer Beraldo, Agronom iz Brazila

Mefthe Tadesse, Direktor TechnoServe-a za Etiopiju

Karsten Ranitzsch, Direktor sektora za kafu u Nespresso-u, Švajcarska

Yazmine Granthon, Nespresso Coffee Ambasador u SAD

Na narednoj strani možete pročitati mini intervju sa ovim poznatim holivudskim glumcem...

Kako je živeti u Engleskoj?

Volim sve što se tiče života u Engleskoj, osim vremena. Volim ljude. Sviđa mi se i kultura. Sviđa mi se gde živimo. Sviđaju mi se sve moje komšije, ali čoveče, prošao sam kroz period od šest meseci a da nisam video Sunce.

Kako izgleda tipično jutro u domu Klunijevih?

Budim se, dečije pelene su već promenjene. Zapravo, oni menjaju moje pelene, a onda ja pravim kafu za moju ženu i sebe - počinjemo dan sa malim Nespressom. A tu je i mnogo pidžama zabava sa decom. Onda mi zapravo idemo na posao, jer sada moram da zarađujem za decu koju imam. Oni su skupi, znate, potrebne su im flašice i razne stvari. Čujem, moraju da idu u školu u nekom trenutku. Ja nisam, i dobro je ispalo za mene.

Kakvo je vaše mišljene o recikliranju?

U poslednje vreme je bilo dosta diskusija o otpadu i recikliranju i to iz dobrog razloga. Radim sa Nespressom već skoro 15 godina, a stvar koju sam oduvek voleo je da su stvarno bili svesni recikliranja, ali i mnogih drugih stvari. Oni obraćaju pažnju na uzgajivače. Odrastao sam na farmi za rezanje duvana i nismo imali planove za odlazak u penziju a Nespresso na to obraća pažnju. Recikliranje je zaista važan deo ovoga. I, zaista su olakšali i napravili tako da recikliranje bude pogodno i ja im aplaudiram. Veoma sam srećan i veoma ponosan što radim za kompaniju povodom toga.

Možete li mi reći nešto o radu sa farmerima širom sveta?

Pa, ima mnogo stvari koje oni rade. Deo toga je da pomognu uzgajivačima da koriste stabla koja prave hladovinu kako bi koristili manje vode. Postoji odlična verzija kako da se farme same održe na način da mogu proizvesti bolju kulturu i biti u stanju da je kontinuirano proizvode iz godine u godinu i da zarađuju više novca za sebe, za uzgajivače, što stvara eko-strukturu unutra za ove porodice,i to postaje sve veće. Većina mesta. Skoro sva mesta gde se uzgaja kafa stvorila su mirna područja, što je prilično važan deo. Videćete ga sada u Kolumbiji, ali videćete ga i širom sveta. I, dakle, jedan od velikih dragulja koji oni rade je da u osnovi pomažu uzgajivačima sa održivošću, sa sposobnošću da ... Opet, samo ideja o radu na penzionim planovima za uzgajivače je neverovatna, jer to niko ne radi.

Zašto ljudi treba da odaberu Nespresso?

Zašto ljudi treba da odaberu Nespresso? Ljudi danas, sve više obraćaju pažnju na životnu sredinu i održivost nego moja generacija, ali još uvek morate imati dobar proizvod. U suprotnom ga je jako teško prodati nekome. Još uvek moraš da voliš ono što piješ. I, tako, stvarnost je da je to zaista odličan proizvod, a to je velika stvar. Mislim da je to najvažniji deo. Možeš da uradiš mnogo dobrih stvari, ali moraš, pre svega, da plasiraš dobar proizvod...

Kampanja nosi naziv "Potraga". Zašto se baš tako zove?

Zove se "Potraga" jer smo mislili da će to biti smešan naziv za film. Znaš, zabavno je to što uvek treba da odigram neku vrstu nereda na putu i sada ponovo. Smešno je to, što sam stariji, svi me, čini mi se smatraju najglupljom osobom u prostoriji, ali ovaj put sam u potrazi za kafom. Napuštam srednjovekovna vremena i idem u Njujork da nađem kafu, a moj omiljeni deo je kada dovedem kraljicu i sve ostale nazad sa mnom po još kafe i tamo dolazi Natali, koja je tako divna.