Lifestyle

11. Weekend Media Festival predstavlja urbani Pariz i Berlin

Autor: | 11/04/2018

11. Weekend Media Festival predstavlja urbani Pariz i Berlin

11. Weekend Media Festival od 20. do 23. septembra

Weekend predstavlja urbani Pariz i Berlin: Dva najuzbudljivija grada u Evropi nastala su na suživotu različitosti

Partneri ovogodišnjeg Weekend Media Festivala su Nemačka i Francuska čiji predavači će nas kroz panele, izložbu i muziku provesti kroz savremenu kulturu svojih najpoznatijih gradova

Krenule su pripreme za 11. Weekend Media Festival koji je zakoračio u svoju drugu deceniju. Ove se godine najveći regionalni komunikacijski festival održava od 20. do 23. septembra, a svima dobro poznata lokacija, bivša fabrika duvana u Rovinju, biće u znaku urbanog Pariza i Berlina. Partneri ovogodišnjeg Weekend Media Festivala tako su Francuska i Nemačka, vodeće evropske gospodarske sile, ali i prestonice multikulturalnosti, umetnika, intelektualaca i inovatora.

Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala istakao je:

- Pariz i Berlin uspeli su iskoriste svoje raznolikosti koje su ključni faktori njihove dinamičnosti i stalne obnove. Upravo nam je taj suživot naizgled nespojivih ideja poslužio kao inspiracija za ovogodišnji 11. Weekend.

Tomo Ricov i Nikola Vrdoljak

Deo programa ovogodišnjeg Weekenda biće posvećena gostima iz Nemačke i Francuske koji će zajedničkim sudelovanjem na Weekendu predstaviti ujedinjenost i isprepletenost Evrope. Kroz predavanja i panele upoznaće nas s najboljim marketinškim, medijskim i poslovnim praksama svojih zemalja, a u popratnom programu provešće nas kroz savremeni Berlin i Pariz.

Izložbom i muzikom zavićemo u život modernog bon vivanta, pronaći pariški šarm u najsavremenijim izumima i saznati kako u Berlinu koegzistiraju pankeri i poslodavci, zarđali bicikli i luksuzni nemački automobili, cenjeni slikari i crtači grafita - i svi se osećaju dobrodošlo.

- Berlin i Pariz su oduvek poznati kao gradovi slobode za ljude čija ličnost i način razmišljanja izlaze iz društveno zadanih okvira. Upravo takve ljude, vizionare naše industrije, trudimo se da okupimo na Weekendu. Zato nam je jako drago da su nam ove godine partneri države i gradovi koji podstiču različitosti i kreativno razmišljanje. Sigurno ćemo imati šta da naučimo jedni od drugih - kazao je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekend Media Festivala.

Pripreme za 11. Weekend Media Festival su u punom jeku. Earlybird kotizacije već su u prodaji i do 1. maja mogu se kupiti po izuzetno povoljnoj ceni od oko 160 evra (1.200 kuna). Svi marketing stručnjaci svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji predstaviće najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac.

Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim tulumima. I ove godine nas očekuje raznovrstan muzički program i druženja do kasno u noć.