Lifestyle

Brus Vilis zaštitno lice brenda HELL ENERGY

Autor: | 04/04/2018

Brus Vilis zaštitno lice brenda HELL ENERGY

Kada se kaže Brus Vilis, svi dobro znaju o kome je reč. Jedna od najvećih svetskih zvezda akcionih filmova svih vremena postala je zaštitno lice vrhunskog brenda u oblasti energetskih pića, poreklom iz susedne Mađarske: američka zvezda potpisala je ugovor sa brendom HELL ENERGY, povezujući svoje prepoznatljivo ime sa ovim brendom.

Reklamna kampanja startovala je 2. aprila u zemljama širom sveta u kojima je HELL ENERGY prisutan, među kojima je i Srbija.

Brend energetskih pića HELL ENERGY postao je tako prvi brend iz našeg okruženja čije je zaštitno lice poznata holivudska zvezda.

- HELL ENERGY predstavlja dinamičnu energiju, snagu i kvalitet. Potrebna nam je bila ličnost kojapredstavlja oličenje ovih vrednosti. Razmišljali smo o nekoliko različitih imena i izabrali Brusa Vilisa, jer je on poznat širom sveta, a njegovo ime se povezuje sa vrhunskim kvalitetom - izjavio je Peter Pantl, direktor marketinga HELL ENERGY i dodao:

- Kampanja čije je zaštitno lice ova velika zvezda istovremenoće startovati u 50 zemalja u kojima se naš brend prodaje, koristeći se mogućnostima koje pružaju savremeni kanali komunikacije, posebno društveni mediji. Osim toga, potrošači će lik Brusa Vilisa moći da povežu sa našim brendom i na mestu prodaje jer će se naći i na posterima i drugim našim prodajnim reklamnim materijalima.

Osnovna ideja za reklamni spot, u kome centralno mesto imaju sam brend i zvezda, potekla je od proizvođača. Spot napušta ranije stereotipne elemente u reklamama za energetska pića, kao što suautomobili, brzina ili ljudi koji se zabavljaju. Posle brojnih konsultacija i priprema, spot je snimljen u Njujorku početkom 2018. godine. Reklamni spot sa Brusom Vilisom počeo je sa emitovanjem 2. aprila i na TV kanalima u Srbiji.

Reklamni spot možete pogledati OVDE!

HELL ENERGY, mađarski brend energetskih pića, prisutan je u više od 50 zemalja širom sveta i proizvodi 4,5 miliona konzervi bezalkoholnih pića dnevno u sopstvenoj fabrici u mestu Sikso. Oslanjajući se na vrhunski proizvodni pogon, visok kapacitet proizvodnje i primenu inovacija, HELL je u poslednjih 10 godina izgradio sopstvenu priču o uspehu i sada se smatra jednim od najvećih svetskih brendova u kategoriji energetskih pića.