Lifestyle

Tumačenje popularnih pojmova koje ljudi pretražuju

Autor: | 03/04/2018

Tumačenje popularnih pojmova koje ljudi pretražuju

Ono što je u žarištu interesovanja ljudi širom sveta uglavnom je i kod nas glavna tema koja se pretražuje na internetu i o kojoj se priča. Za vas smo protumačili nekoliko trendova iz protekle godine koji su se održali i početkom 2018.

Najtraženiji pojam u 2017. godini je bio uragan Irma, što zapravo ukazuje na generalnu zabrinutost sveta povodom klimatskih promena koje su ga zadesile. Interesovanje za ovu temu izrodilo je brojne dokumentarne filmove upravo na tu temu, i ne izgleda kao da će ova tema u skorije vreme postati manje aktuelna.

Ono što je također jako često pretraživano a tiče se nekih svetskih problema jesu upiti “kako pomoći izbjeglicama”, “kako pomoći žrtvama poplava” i slično. To je pokazatelj da je ipak humanost na prvom mestu i koliko zajednički problem mogu ujediniti ljude širom sveta.

Iako je dosta ozbiljnih i aktualnih dešavanja zaokupiralo pažnju korisnika Google-a, ipak ćemo se osvrnuti na zabavni aspekat onoga što ljudi pretražuju, jer je zabava ono što čini veliki deo našeg vremena provedenog na internetu.

Što se tiče mode i onoga što žene najviše zanima i što najčešće pretražuju, to su venčanice iz snova. Generalno, bilo da je reč o haljinama za matursko veče, venčanje ili neku drugu svečanost – duge svečane haljine nikada ne izlaze iz mode i žene uvek za njima tragaju. Prema Google Trendu, u Americi je pretraga maturskih haljina dostigla vrhunac u januaru ove godine.

Ostajemo pri zanimljivim činjenicama kada je zabavni segment internet pretraživanja u pitanju. Nagli porast interesovanja za online casino recenzije primetan je od novembra 2017. godine, što je negde i očekivano. Kako su online igre sve popularnije, a neprebrojive su opcije za strastvene igrače, logičan je sled da se oni žele informisati o tome koje su najbolje igre za njih. Kada je riječ o popularnosti samih igara, Fortnite je trenutno u trendu, posebno u Norveškoj i Novom Zelandu.

Veliko interesovanje je oduvek vladalo kada su u pitanju Reality emisije. Ovaj fenomen je nešto što preokupira pažnju ljudi i vodi ih u neku drugu realnost, pri čemu mogu pobeći od svoje svakodnevnice prateći dešavanja u životima drugih ljudi. Big Brother je još uvek u svetu najpopularniji format reality emisije, pa je i najpretraživaniji na Google-u.

Ostaje da vidimo da li će se trendovi u toku godine promeniti. Činjenica je da neke stvari drže pažnju ljudi godinama unazad, a neke se sa novim dešavanjima u svetu i tehnološkim napretkom i te kako menjaju.