Lifestyle

Huawei predstavlja izveštaj o uvidu u tržište pametnih satova

Skoro 90% kupaca deklariše praćenje zdravlja kao najvažniju funkciju pametnog sata.

Huawei predstavlja izveštaj o uvidu u tržište pametnih satova

Promo

Huawei, vodeći svetski proizvođač pametnih nosivih potrošačkih uređaja, predstavlja Izveštaj o uvidu u tržište pametnih satova, deli saznanja o ponašanju kupaca i pruža tržišne uvide u poslovanje kompanija proizvođača nosivih uređaja. Zaključci u izveštaju zasnovani su na različitim studijama koje je Huawei sproveo interno i u partnerstvu sa renomiranim istraživačkim entitetima.

„Huawei interese potrošača stavlja kao prioritet pri kreiranju nosivih uređaja, sa ciljem da dovede digitalna rešenja višeg nivoa svakom pojedincu, domaćinstvu i industriji. Bili smo inovator u industriji pametnih satova, gurajući celu industriju napred integracijom Huawei revolucionarne tehnologije i korišćenjem renomiranih metoda istraživanja i razvoja Huawei naučnih laboratorija i Huawei globalnih istraživačkih instituta“ – rekao je Vilijam Tian, predsednik evropskog regiona Huawei Consumer Business Group.

Preferencije potrošača i motivi za kupovinu

Odabir pametnog sata je često dobro osmišljen proces jer kupci odvajaju svoje vreme u donošenju konačne odluke. Bez obzira na raspon cena, put do kupovine obično traje skoro mesec dana, sa više od 3 nedelje aktivnog traženja savršenog uređaja.

Takođe, čini se da slični motivi pokreću sve grupe potrošača pri donošenju odluke o kupovini, bilo da se radi o iskusnim korisnicima sa specifičnim potrebama koji traže sportske uređaje ili lifestyle orijentisanim kupcima koji žele da ostanu u kontaktu ili sa najnovijim trendovima ili najnovijim gedžetima, ali pre svega – fanaticima brendova.

Promo

 

Zdravstvene karakteristike i povezivanje u fokusu

Kombinovanje digitalne tehnologije, industrijskog dizajna i zdravstvenih karakteristika dešava se vrtoglavom brzinom, a podstaknuto je ubrzanom digitalizacijom, novim politikama, tehnologijama i tržišnim uslovima. Podaci o praćenju zdravlja koriste se za vizuelizaciju i digitalizaciju funkcija ljudskog tela, a sve veća dostupnost novih tehnologija približila je nosive uređaje potrošačima.

Funkcije pametnog sata nesumnjivo igraju važnu ulogu u donošenju odluke o kupovini. Međutim, u stvarnoj upotrebi, vlasnici pametnih satova imaju tendenciju da se drže najosnovnijih funkcija svojih uređaja kao što su svakodnevno praćenje zdravlja i sportski režimi. Na vrhu te liste nalaze se funkcije povezivanja, a posebno mogućnost primanja telefonskih poziva direktno na uređaju, a 38% ih je izabralo kao najvažnije.

Na drugom kraju spektra korisnika, blizu 60% vlasnika pametnih satova tvrdi da redovno proveravaju informacije iz aplikacija za praćenje zdravlja i preduzimaju određene radnje na osnovu rezultata. 

 

O kompaniji Huawei Consumer BG

Proizvodi i usluge kompanije Huawei su dostupni u više od 170 država i koristi ih trećina svetske populacije. Četrnaest centara za istraživanje i razvoj je otvoreno u Sjedinjenim Američkim Državama, Nemačkoj, Švedskoj, Rusiji, Indiji i Kini. Huawei Consumer BG je jedna od tri poslovne jedinice firme Huawei i pokriva pametne telefone, računare i tablete, nosive uređaje i klaud usluge, itd. Globalna mreža firme Huawei je izgrađena na 30-godišnjoj stručnosti u industriji telekomunikacija i posvećena isporuci najnovijih tehnoloških otkrića klijentima širom sveta.

Za više informacija, molimo vas da posetite: https://consumer.huawei.com/rs/ 

Za redovna obaveštenja o Huawei Consumer BG, pratite nas na:

Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobileRS/

Twitter: https://twitter.com/huaweimobilers
YouTube: https://www.youtube.com/HuaweiSrbija                                                                                  Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilers/                                                                            Google+: https://plus.google.com/+HuaweiDevice

 

Kontakt sa medijima:
Sofija Mijatov, Senior PR Account Executive
New Moment New Ideas Company d.o.o
Hilandarska 14, 11000 Beograd
sofija.mijatov@newmoment.com
tel: +381 69 359 39 49

Danijela Jovanović, Marketing Director
Huawei Technologies d. o. o
Omladinskih brigada 90D, Airport City
11070 Beograd, Srbija
d.jovanovic@huawei.com

Komentari (0)

Loading