Lifestyle

U TC “Rajićeva” otvorena prva "The Athlete’s Foot" prodavnica

U TC “Rajićeva” otvorena prva "The Athlete’s Foot" prodavnica

Ukoliko volite da svojom garderobom pokažete vaš odvažni stav i od sportske mode želite više, pravo prodajno mesto za vas je The Athlete’s Foot u TC “Rajićeva”.

Ponuda The Athlete’s Foot prodavnice u samom centru grada učiniće da budete primećeni i da vaš sportski stil bude deo ekskluzivnih kolekcija.

Voditelj programa svečanog otvaranja nove sportske prodavnice na našem tržištu bio je miljenik suprotnog pola Luka Raco. Svojim šarmom i energijom, pobrinuo se za dobru atmosferu i ovaj put dokazao žašto je jedan od najpopularnijih glumaca mlađe generacije na našoj sceni. Luka Raco je ovom priliku pojasnio zašto je The Athlete’s Foot prava destinacija za njega:

– Pratim trendove, ali volim da se u garderobi koju nosim osećam prijatno i da bude u skladu sa mojim karakterom. The Athlete’s Foot je prava radnja za mene, zato što ovde mogu da odaberem nešto iz limitiranih kolekcija poznatih sportskih brendova, da odaberem posebnu boju ili model odeće i obuće koja je jedinstvena po kvalitetu i po dizajnu.

Specijalni gosti The Athlete’s Foot -a bili su i Diana Morić, desetostruka državna šampionka u džudou i svetska prvakinja u sambou, kao i Iva Čuljak, devojka čiji modni saveti imaju više desetina hiljada posetilaca na društvenim mrežama.

Prisutne je takođe zabavljao i momak poreklom iz Havane, koji je zavoleo život u Beogradu, a mi njegovo umeće u plesu, Tito Garmendia. Posetioci i predstavnici medija oprobali su se u plesnim koreografijama sa Titom i uz ritam i zvuke Kube, birali sportsku odeću i obuću iz najnovijih kolekcija svetskih proizvođača.

Novi brend na tržištu obogatiće ponudu za sve vas koji težite da budete jedinstveni, koji smelo pratite trendove i novitete. Direktorka Mateja Jesenek izrazila je zadovoljstvo zbog otvaranja prve prodavnice i velike zainteresovanosti javnosti za njen asortiman.

– Kupci će u The Athlete’s Foot prodavnici moći da odaberu modele brojnih svetskih brendova kao što su Adidas, Nike, Puma i drugi, odnosno da svom stilu daju poseban modni pečat sa akcentom na udobnost – izjavila je direktorka Mateja Jesenek i istakla da će The Athlete’s Foot kvalitetnom ponudom i osluškivanjem potreba potrošača postati konkurentan na tržištu.

The Athlete’s Foot, brend specijalizovane obuće i odeće, već je prisutan u 26 zemalja širom sveta i namenjen je mlađim generacijama, ali i svima koji neguju aktivan stil života i prate svetske modne trendove.