Lifestyle

Veče umetnosti i emocija u Uličnoj galeriji: Javne ličnosti podržale Liceulice

Veče umetnosti i emocija u Uličnoj galeriji: Javne ličnosti podržale Liceulice

Izložba "Gradske face" održana je u Uličnoj galeriji, pešačkom prolazu između Trga Nikole Pašića i Nušićeve ulice u Beogradu, u cilju upoznavanja građana sa konceptom magazina Liceulice. Braća Sergej i Bane Trifunović, Anđela Jovanović, Ana Mandić, Slaven Došlo i Maja Šuša nekesu od javnih ličnosti koje su podržale kampanju agencije Havas Adriatic, osmišljenu u okviru projekta #kampanjanadar.

O tome da Beograđani imaju svest o značaju podrške onima kojima je ona najpotrebnija, svedoči veliki broj predstavnika kulture, medija, poznatih ličnosti i ljubitelja umetnosti koji seokupio na prostoru Ulične galerije. Ovaj događaj,posvećen prodavcima časopisa Liceulice, koji iz godine u godinu vredno, hrabro i širokog srca osvajaju nove ulice,na kratko je prekinuo aktuelnu postavku izložbom plakata street art estetike. Prisutni su imali priliku da pogledaju neobične radove na kojima se nalaze mnogima već poznata i draga lica čiji pogledi pričaju neispričane priče sa beogradskih ulica, uz rečenicu koja objašnjava šta za njih znači Liceulice. Ovoga puta, njihova lica uvrštena su u modernu ikonografiju grada. Pored izložbe, ideja ovog događaja bila je i druženjesa prodavacima koje je na emotivan način još jednom podsetilo sve prisutne da grad pripada svima.

- Koncept uličnih novina sam prvi put video u Slovačkoj iako u svetu izlazi oko 120 ovakvih magazina. U projekat Liceulice smo ušli puni entuzijazma, nesvesni sa kakvim ćemo se sve poteškoćama susresti i čemu će nas ovo iskustvo sve naučiti. Veoma mi je drago što postoje ljudi koji se nisu predali letargiji koja vlada ovim društvom i koji ne okreću glavu, već malim delima menjaju svet oko sebe – istakao je Bane Trifunović, glumac i jedan od utemeljivača časopisa Liceulice.

Liceulice je organizacijaosnovana 2010. godine od strane potpuno različitih mladih ljudi, okupljenih oko ideje - podrške marginalizovanim grupama, sa ciljem njihove veće ekonomske, kulturne i socijalne uključenosti. Organizacija realizuje praktične programe podrške socijalno ugroženim grupama u društvo. Ipak, njihovu najvidljiviju aktivnost predstavlja upravoovaj časopis od čije prodaje 50% prihoda ide direktno prodavcu, a koji izlazi jednom u mesec i po dana. Aktivizam, filantropija, ljudska prava, ekologija, socijalno preduzetništvo, samo su neke od tema koje ovaj časopis obrađuje, a koji iz broja u broj dizajnira neko od poznatih dizajnera iz regiona.

Havas Adriatic je advertajzing i medijska agencija, deo francuske komunikacione mreže. Kampanja Liceulice kreirana je u okviru projekta #kampanjanadar u cilju podrške i podizanja svesti o značaju postojanja Licaulice i inkluzije marginalizovanih grupa u društvo uopšte.