Ako pre spavanja jedete ove namirnice, budićete se umorni

21/11/2017 | 21:45

Prema istraživanju Sleep Health Foundation iz Australije, mnogi ljudi ne spavaju dovoljno – prosečno spavaju manje od sedam sati.

Određena hrana remeti san, ali postoji i ona koju je poželjno jesti pre spavanja jer podstiče kvalitetnije spavanje. Na primer, ćuretina je dobar izbor jer sadrži velike količine triptofana – aminokiseline koja pomaže kod oslobađanja melatonina, hormona odgovornog za dobar san. Triptofan se takođe nalazi u drugoj hrani bogatoj proteinima.

Dr. Džesika Redmond kaže kako nedostatak triptofana dovodi i do nedostatka serotonina, poznatog kao – hormon sreće.

Takođe, ukoliko želite da dobro spavate, ne jedite nakon 20h i izbegavajte alkohol, prenosi Daily Mail.

Namirnice koje pomažu da bolje spavate:

  • ćuretina
  • piletina
  • riba
  • jaja
  • mlečni proizvodi
  • sveže trešnje
  • sušene trešnje
  • sok od trešnje
  • lisnato povrće
  • avokado
  • banane
  • med
  • bademi
  • orasi
  • zob

Želite li dobar san, ne jedite ovo pre spavanja:

  • masnu hranu
  • prženu hranu
  • čips
  • sladoled
  • jako začinjenu hranu
  • alkohol
  • kafu

story.rs24sata.hrguliver/thinkstock

Još iz rubrike