Zbog uloge pala u depresiju: Lepa glumica otkrila jelovnik pomoću kog je skinula 15 kilograma

25/06/2018 | 19:40

Šarliz je bez zadrške progovorila o tome kako je nakon snimanja skidanje kilaže išlo puno teže nego nakon filma ”Čudovište” pa je počela da pada u depresiju…

Južnoafrička glumica Šarliz Teron iskreno je progovorila o problemima sa depresijom koji su počeli da je muče nakon snimanja poslednjeg filma ”Tully”, ali i načinu na koji je vratila telo u vrhunsku formu. Za ulogu je morala da se udeblja više od 15 kilograma, a iako je zbog slične dramatične promene u težini već dobila Oskara, ovoga puta je skidanje kilograma išlo puno sporije.

 

U filmu ”Tully” tumači glavnu žensku ulogu, Marlo, veoma iscrpljenu majku troje dece, od kojih je jedno novorođenče. Od brige za decu, pranja, spremanja večere i ostalih kućnih poslova, Marlo jedva dočeka veče. Od svog muža, kojeg glumi Ron Livingston, Marlo nema baš prevelike pomoći. Ali, na vrata joj dolazi pomoć i to u obliku Mekenzi Dejvis koja je u glavnoj ulozi dadilje, koju je angažovao Marlin brat. Koliko god Tuli pomaže, njen dolazak počne da stvara i probleme kada Marlin suprug baci oko na nju.

Šarliz je bez zadrške progovorila o tome kako je nakon snimanja skidanje kilaže išlo puno teže nego nakon filma ”Čudovište” pa je počela da pada u depresiju. Činjenica jeste da se s godinama metabolizam usporava, ali Šarliz se pridržavala klasičnih preporuka i uspešno vratila u top formu uz nekoliko zdravih navika.

Ishrana se sastoji od svakodnevne konzumacije sirovog voća i povrća, a lepa glumica obožava i crveno meso. Najdraža kombinacija joj je odrezak s jajima. U saradnji s nutricionistom, pridržava se dnevnog menija koji je istovremeno zasićuje i ubrzava metabolizam, a izgleda ovako:

Doručak: 50 g tunjevine, paradajz, zelena salata i dve kriške hleba s mekinjama

Ručak: tost, riblji filet s kašikom paradajz sosa, salata od zelenog povrća s limunovim sokom, sveže voće (pomorandža, jabuka, banana ili tri šljive)

Večera 1: 250 g piletine na žaru, pečeni paradajz, mladi grašak, 50 g pečuraka kuvanih u malo pileće supe, salata od zelenog povrća s limunovim sokom i jogurt, ili

Večera 2: 75 g nemasnog prženog mesa u umaku, 125 g krompira, salata od kupusa i celera i sveže voće

 

Story.rsGloria.hrGuliver/Getty, Instagram

Još iz rubrike