Poznata glumica objasnila zašto se odrekla alkohola

19/12/2019 | 15:09

Kejt Bekinsejl, poznata glumica koja važi za jednu od najlepših na stranoj sceni, za januarsko izdanje časopisa Women’s Health, objasnila je zašto se odrekla alkohola i kafe.

Budući da strogo drži do svog izgleda i zdravlja, popularna glumica iskreno je govorila o tome šta za nju znači krilatica “voditi računa o sebi”.

– Mislim da su neki ljudi više osetljivi na određene stvari. Recimo, ako ste mi ispričali da ste juče imali mučninu, možda ću i početi da povraćam. Ako pojedem previše tamne čokolade ili pijem kafu, to je za mene isto kao za nekoga uzimanje kokaina – objasnila je lepa glumica i dodala:

– Jako sam povezana sa svojim telom, ako doživim stres verovatno ću ga i fizički osetiti. Za mene je obično dobra ideja da radim nešto fizički kako bih ga se rešila – objasnila je dalje.

Kad je u pitanju vežbanje, glumica je rekla da isključivo voli naporan trening ujutro, šest puta nedeljno sa svojim trenerom koji je, kako je istakla posvećen njenoj kondiciji i zdravlju tela i uma. Istakla je da ne pije alkohol jer goji i smatra da svoje trenutno raspoloženje može da unapredi nekim drugi, korisnijim stvarima.

Takođe, objasnila je da joj aktivnost pomaže kod mentalnog i emocionalnog zdravlja.

– Sada mi je vežbanje najvažnije za raspoloženje. Drugi aspekti su nuspojave – dodala je.

Povoljni aspekti važbanja na mentalno zdravlje

Ukoliko ste svakodnevno skloni stresu i naglim promenama rapoloženja, stručnjaci savetuju da bi trebalo da u svoju svakodnevicu uvrstite bar sat vremena intenzivnog vežbanja. Bilo to vežbanje trbušnjaka u nekoliko serija, vožnja kućnog bicikla, kardio trening ili trčanje na traci, ovakav vid “pražnjenja” definitno će pozitivno uticati na vašu psihu.

Jednostavna vežba koja svako jutro pre poslaska na posao može da vam olakša “preživljavanje” u negativnoj sredini, ali koju čak možete raditi i pred spavanje definitvno su lagani čučnjevi i duboko disanje.

Ovakva vrsta mentalne vežbe (duboko disanje) je jedina telesna funkcija koja svesno može da se kontroliše, a nastavlja se bez prekida. Ovo je važno jer sistem disanja reaguje na psihološke ili fizičke promene, a određene tehnike pomažu kratkoročno i dugoročno u prevladavanju stresa, ističu psihijatri.

Pored dubokog disanja, da biste stekli mobilnost ali i fleksibilnost mišića, neophodno je da ih “napadnete” ovako efektnom vežbom. Čučnjevi pomaže u smanjivanju bola u donjem delu leđa i popravljaju raspoloženje i omogućavaju vam pravilno funkcionisanje u vašoj svakodnevici.

story.rsGuliver Getty, Instagram

Još iz rubrike