Story Café

Ana Ljubinković: Imponuje mi saradnja s Ledi Gagom

Autor: | 14/02/2018

Ana Ljubinković: Imponuje mi saradnja s Ledi Gagom

Posle Majli Sajrus, koja se već upoznala s njenim radom, a sada i ekscentrične pop dive, dizjanerka demistifikuje priču o saradnji sa svetskim zvezdama

Od trenutka kada je Ledi Gaga na svoj Instagram profil postavila fotografiju na kojoj je u kreaciji Beograđanke Ane Ljubinković (36), to je glavna modna vest kod nas. Jedna od najpoznatijih i najhrabrije stilizovanih pevačica sveta, naznačila je u komentaru da je reč o kreaciji srpske modne kreatorke. Stručnjaci za PR rekli bi da bolja reklama ne bi mogla da se zamisli, a Ana je u razgovoru za “Story” rekla da se dva dana pita da li da uopšte priča o tome za medije.

Ipak, objasnila nam je zašto tako misli i kako je njen model stigao do Ledi Gage:

– Imponuje činjenica da je moj komplet odabrala osoba koja može da ponese kreaciju bilo kog dizajnera ili brenda na svetu. S druge strane, ne volim da se ta priča eksponira zato što se u Srbiji moda tretira kao zabava, a ona je – pod uslovom da govorimo o pravoj modi – grana primenjene umetnosti. Naravno, nije svako ko se bavi modom primenjeni umetnik ili dizajner. Kad znate koliko ste energije i rada uneli, a u krajnjoj liniji i koliko ste već godina konstantno prisutni na modnoj sceni, takve stvari deluju kao logičan rezultat. Saradnja s Ledi Gagom ima posebno mesto u mojoj radnoj biografiji, a trenutno mi je najbitnije da moja sledeća kolekcija bude još jedan korak napred – kaže Ana, čija je prva revija bila 2004. godine, na “Beogradskoj nedelji mode”.

Prošlog januara, kada je njenu haljinu nosila Majli Sajrus, Ana je demistifikovala priču o tome kako modeli stižu do svetskih zvezda.

– Nisam za to da devojka koja mi radi PR u Londonu, Beograđanka Andrea Varga, šalje moj portfolio na adrese stilista velikih zvezda, jer verujem da su pretrpani takvim mejlovima. S druge strane, ona ima odlične kontakte, pa su stilisti s njom stalno na vezi, zbog čega se može očekivati da bude još ovakvih saradnji. Uz to, sve što radim postoji na internetu, tako da ljudi mogu to da vide. Pinterest je vrlo zanimljiva društvena mreža, koja se ovde još uvek ne pominje mnogo. Kada posle određenog vremena otvorim neku svoju fotografiju, objavljenu na njoj, vidim da ima desetine hiljade "repinova", odnosno prenošenja.

Kad već pominjemo društvene mreže, moramo reći i to da je fotografija Ledi Gage u Aninoj haljini za dva dana imala više od pola miliona lajkova. Da nije uvek sve lako, vidimo i iz ovih reči jedne od naših najcenjenijih kreatorki:

– Kod Majli je jedna moja haljina stajala pola godine. Pitali su mogu li da je zadrže, jer žele da nju nosi u spotu. Na kraju su je vratili, a u tom periodu spot nije ni snimala. Često ne mogu da odgovorim zahtevima, jer su njihovi rokovi prekratki, a nekad im se dopadne nešto iz starih kolekcija. Jednom su mi za Madonu tražili model baš iz kolekcije “Nefelibata”, iz koje je komplet koji je nosila Ledi Gaga. On je, takođe, ručno rađen, a stilisti su hteli da za Madonu bude u crnoj boji. Za njegovu izradu, pod uslovom da ne radim i danju i noću, trebalo bi mi sedam dana i dodatna tri za transport. Njima je to bilo predugo da čekaju. Pored brenda koji nosi njeno ime, Ana sa sestrom Ivom već dugo radi vrlo prepoznatljivu liniju ABO cipela, koje su brzo postale veoma popularne.