Lifestyle

LAV pivo u novom ruhu nagrađuje svoje potrošače

LAV pivo u novom ruhu nagrađuje svoje potrošače

Nakon prošlogodišnjeg predstavljanja nove recepture od 4 dara prirode – hmelja, ječma, vode i kvasca, LAV pivo ovog leta na tržište plasira novi vizuelni identitet svoje ambalaže. Kreativna promena sastoji se u novom logotipu, redizajnu etikete, limenke i svih ostalih pakovanja brenda, a novi vizuelni identitet simbolizuje buđenje lava koji se krije u svakom od nas.

Lav je na novom logotipu brenda prikazan kako iskoračuje, što je povezano sa motivima tragova šapa koje se pojavljuju u novom TV spotu za LAV i koje nose jaku i jasnu poruku - "Ponosni na svoje tragove".

Pored neustrašivosti, nova ambalaža nosi i dosta simbolike – vratna etiketa na LAV boci ima pet krugova koji predstavljaju otisak lavlje šape, a oni ilustruju: 125 godina pivare, Grb Republike Srbije, portret osnivača Lazara Dunđerskog i četiri dara prirode, dok centralni krug u sebi ima ispis – hrabrost, vernost, ponos - vrednosti koje novi vizuelni identitet LAV piva komunicira.

A kako kompanija Carlsberg Srbija ove godine proslavlja 125 godina postojanja pivare u Čelarevu, tako LAV, pored novog odela, sa ponosom pokreće i nagradnu igru "LAV TE ČASTI ZA 125 GODINA"

Bogati nagradni fond ovoga puta obradovaće više od 1600 potrošača i to sa pivom u težini dobitnika za čak 1250 učesnika nagradne igre, suncobranima, stonim fudbalom i smart tv-om za 380 srećnih dobitnika i neverovatnih 5 Škoda Octavia za one najsrećnije! Nagradna igra trajaće od 15. jula do 13. avgusta na teritoriji Republike Srbije, a nagradu dobija svako ko na LAV 0.5l povratnoj boci pronađe simbol neke od nagrada.

Ovom nagradnom igrom, a povodom velikog jubileja, LAV će svojim vernim potrošačima uzvratiti dugogodišnju vernost!